تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش‌های آموزش‌وپرورش برای برگزاری اردوی راهیان نور قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور اظهار کرد: مجلس دو وظیفه قانونگذاری و نظارت بر اجرای قوانین را بر عهده دارد و سایر توقعات از نمایندگان خارج از وظایف آنها است.

وی افزود: یکی از وظایف نمایندگان بررسی قوانین است تا در صورت نیاز به لغو یا اصلاح  یا وضع در این زمینه اقدام کنند و  برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سالانه مهم‌ترین شاخص برای فعالیت‌های آموزش‌وپرورش است.

میرزاده ادامه داد: آموزش‌وپرورش برای ارتقای جایگاهش باید به مجلس برنامه بدهد تا قوانین لازم در این خصوص مصوب شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: تلاش‌های آموزش‌وپرورش در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور قابل‌تقدیر است و با توجه به بندهای مندرج در برنامه ششم توسعه این اردوها باید انجام شود.

وی افزود: هر طرح و لایحه که قرار است برای آموزش‌وپرورش مصوب شود باید کاملاً برای اغلب نمایندگان تشریح شود تا مصوب شود.

میرزاده خاطرنشان کرد: طرح‌های ارزشمندی ازجمله طرح حذف آزمون‌های زائد که توسط وزیر آموزش‌وپرورش در حال اجرا است نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه است و نباید وزیر را در وسط میدان تنها گذاشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش‌های آموزش‌وپرورش برای برگزاری اردوی راهیان نور قابل تقدیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..