تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش سازندگان «دلدادگان» به حواشی سانسور قسمت پایانی این سریال

واکنش سازندگان دلدادگان به حواشی سانسور قسمت پایانی سریالبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سریال دلداگان به کارگردانی منوچهر هادی به مدت ۲ ماه هرشب از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت. این سریال در ۳ بخش ۲۰ قسمتی پخش شد که البته قسمت پایانی آن حواشی را هم به دنبال داشت.

تعدادی از مخاطبان نسبت به برخی اتفاقات سریال از جمله نرسیدن نیرو‌های پلیس به محل گروگان گیری امیر و ارغوان، فرار افسانه و بی تفاوتی او نسبت به فرزندش که پس از سال‌ها متوجه زنده بودنش شد و ... واکنش نشان داده و انتقاد‌هایی را مطرح کردند.

از طرفی یکی از بازیگران اصلی این سریال، از سانسور شدن قسمت پایانی آن گله کرد و گفت: اگر صدا و سیما با ما همکاری می کرد مجبور نمی‌شدیم که سریال را اینگونه به پایان برسانیم!

اما این حواشی با پاسخ تهیه کننده و کارگردان سریال خنثی و پاسخ داده شد.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال دلداگان در مصاحبه‌ به یکی از رسانه ها گفت: سپاس فراوان از تمام مخاطبان سریال «دلدادگان» که در طول پخش ما را همراهی کردند. هر سریال می‌تواند پایان بندی‌های متفاوتی داشته باشد. در این سریال فیلمنامه‌های تمام قسمت‌های این مجموعه مورد تصویب مدیران رسانه ملی قرار گرفته بود و از سوی صدا و سیما هیچ گونه تغییری در پایان بندی صورت نگرفته است. آنچه باقی می‌ماند واکنش یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که با وجود وساطت‌های کارگردان فیلم، نویسنده و تمام عوامل، باعث حضور ایشان در سکانس پایانی نشد.

وی در خصوص علت عدم حضور این بازیگر ادامه داد: در تمام کارها به خاطر شرایط اقتصادی مشکلاتی به وجود می‌آید. به علت وسیع بودن پروداکشن، پرداخت‌ها کمی به مشکل برخورد. اما من به عنوان تهیه کننده تمام تلاشم را برای رفع این مشکل انجام دادم. تمام عوامل این سریال با این مشکلات ما را همراهی کردند، جز یک بازیگر که به شدت بازیگر توانمند و خوبی است، ولی در سکانس نهایی حاضر نشد.

منوچهر هادی کارگردان سریال هم در پاسخ به سوال مخاطبان و ادعای بازیگر اصلی فیلمش در بخشی از پیام اینستاگرامی خود نوشت:

«بی نهایت از این همه استقبال و دقت در جزئیات کار از شما مخاطبین و هواداران سریال سپاسگزارم. ولی چند سوال شما را باید پاسخ بدهم.

اینکه چرا مامورین نرسیدن به محل حادثه، ولی افسانه رو لب مرز گرفتن. صحنه‌ای که مالک پشت به دوربین گریه میکنه گذر زمان رو قبلش داریم اون صحنه میتونه هفت هشت ساعته بعد باشه و افسانه با اولین پرواز به یک شهر مرزی در کمتر از دوساعت میرسه و قطعا مامورین هم رسیدن که دیگر دلیلی بر نشان دادن صحنه مامورین وجود ندارد. عده‌ای از شما عزیزان از پایان باز صحبت کردین. تعجب می‌کنم! امیر پسر افسانه شد. ارغوان دختر مالک و مرضیه. هاتف در صحنه تصادف کشته شد. عنایت پدر هاتف دستگیر شد.

افسانه هم در مرز در حین فرار از کشور دستگیر شد. ارغوان هم در کماست که اگر به هوش می‌آمد عده‌ای معترض می‌شدند پایانش هندیه در هرحال این کجاش بازه من نمیدونم.

نکته بعدی اینکه صدا و سیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت‌های پایانی نداشته. حتی یک فریم. یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد؛ که دلیل آن را تهیه کننده توضیح خواهند داد؛ و تلاش من و نویسنده هم موثر واقع نشد. ایشان را قضاوت نمیکنم، ولی ما مجبور شدیم فیلمنامه رو تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می‌شد نویسنده کار بنویسه و ما بگیریم همین بود. بی نهایت از بازی بازیگرانم راضی ام.‌ای کاش این بازیگر توانا و مستعد، کار رو ترک نمی‌کرد و ما نیز فینال بهتری رو تقدیم میکردیم. اینکه افسانه باید با امیر روبرو میشد. در نسخه اصلی فیلمنامه موجوده و ابتدایی‌ترین اصل در داستان ما تقابل این دو کاراکتر بوده که در نبود بازیگر مذکور امکانش میسر نبوده.»

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش سازندگان «دلدادگان» به حواشی سانسور قسمت پایانی این سریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..