تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افشانی در نجف اشرف: مسئولان عراقی از خدمات نیروهای شهرداری تهران رضایت کامل دارند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمدعلی افشانی که برای بازدید از موکب‌های ارائه خدمات از سوی شهرداری تهران به زائران اربعین حسینی (ع) به عراق سفر کرده است در نجف اشرف حضور پیدا کرد  و گفت: آنچه مشاهده کردیم، خدمات صادقانه و با عشق خادمان امام به زائران بود و این همه خدمات، چون با عشق است، خستگی ندارد.

وی افزود: شهرداری تهران امسال با همراهی شورای اسلامی شهر تلاش کرد با تمام توان وارد شود و تلاش‌مان این بوده که امسال بهتر از همه سال‌ها حضور داشته باشیم و خدمات ارائه کنیم زیرا اربعین بزرگ‌ترین و مهم‌ترین همایش بین‌المللی شیعیان جهان است و در این همایش عاشقان امام حسین (ع) از سراسر جهان به کربلا می‌آیند که بسیاری از آن‌ها ایرانی هستند.

شهردار تهران اضافه کرد: شهرداری تهران در این سال‌ها بخشی از خدمات رسانی به زائران را برعهده داشته و نیروهای شهرداری با عشق همه ساله به میدان می‌آیند و هر جا هم با مسئولان عراقی دیداری داشتیم از خدمات نیروهای شهرداری و موکب بسیج شهرداری رضایت کامل داشتند.

افشانی همچنین افزود: به‌رغم اینکه جمعیت زیادی امسال به عتبات آمدند و شاهد بارندگی های شدید بودیم، شهر به‌ویژه اطراف حرم بسیار تمیز بوده که این موضوع نتیجه تلاش خادمان امام حسین(ع) است. البته بعد از پایان مراسم اربعین امسال و بازگشت همه نیروها، عملکردها در همه حوزه‌ها را بررسی و برای ارائه بهتر خدمات در سال‌های آتی اقدام می‌کنیم.

شهردار تهران پیش از ترک نجف اشرف به قصد عزیمت به کربلای معلی، در جمع خدام الحسین حضور یافت و گفت: از همه خادمان زائران امام حسین(ع) سپاسگزارم که با دل و عشق به همه زائرانی که برای زیارت عتبات عالیات آمده‌اند، خدمت می‌کنند.

افشانی ادامه داد: شما در اینجا هم میهمان هستید و هم میزبان و رسم میزبانی و مهمانی، هر دو در فرهنگ کهن ما بسیار مهم بوده و بایدها و نبایدها درباره هر دوی آن‌ها ذکر شده است. شما میهمان امام حسین (ع) هستید؛ کسی که بزرگ‌ترین انسان‌هاست و همه بشریت مدیون و وامدار اوست. شما از سوی دیگر برای زائران اربعین حسینی(ع) میزبان هم هستید و میزبان سعی می‌کند بهترین رفتار را در مقابل میهمان داشته باشید.

وی با بیان اینکه خدام الحسین باید بهترین رفتار را با مهمانان امام حسین (ع) داشته باشند، گفت: شما باید به عنوان سفیران ایران، تهران و شهرداری پایتخت کشور عزیزمان، برای دیگران الگو و مثال باشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افشانی در نجف اشرف: مسئولان عراقی از خدمات نیروهای شهرداری تهران رضایت کامل دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..