تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات امدادی به 34 هزار زائر اربعین حسینی در مرزهای کشور

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تسنیم درباره آخرین وضعیت ارائه خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: طرح امداد و نجات اربعین حسینی(ع) از ‌شنبه 21 مهر آغاز شده و با افزایش فعالیت به‌میزان 6 روز نسبت به سال قبل، تا 11 آبان ادامه دارد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر به آمادگی کامل 477 پایگاه امداد و نجات بین‌شهری در سراسر کشور برای پوشش امدادی زائران اشاره کرد و گفت: علاوه بر پایگاه‌های مزبور، 80 پایگاه امداد و نجات بین‌شهری استان‌های معین در محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خارجی نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

سلیمی راجع به فعال‌سازی 87 پایگاه امداد و نجات ثابت، موقت و سیار در استان‌های مرزی ایلام، خوزستان و کرمانشاه گفت: در مدت گذشته از اجرای این طرح، 34 هزار و 61 زائر اربعین حسینی از خدمات امدادی پایگاه‌های امداد و نجات در قرارگاه‌های مرزی بهره‌مند شدند. 

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر افزود: از این تعداد 125 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند، 16 هزار و 152 نفر زائر از خدمات سرپایی بهره‌مند شدند، 9 هزار و 53 نفر خدمات پزشکی مانند تست فشار و قند خون دریافت کردند و  هشت هزار و 731 زائر نیز اسکان داده شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات امدادی به 34 هزار زائر اربعین حسینی در مرزهای کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..