تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژمان بازغی مقابل دوربین پوراحمد رفت

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پژمان بازغی جلوی دوربین پوراحمد رفتعلی قائم‌مقامی تهیه‌کننده فیلم «تیغ و ترمه» گفت: پژمان بازغی جلوی دوربین فیلم «تیغ و ترمه» جدیدترین ساخته کیومرث پوراحمد رفت.

وی افزود: فیلمبرداری جدیدترین اثر کیومرث پوراحمد پنجشنبه ۲۶ مهرماه در تهران شروع شد و تاکنون هشت جلسه از فیلمبرداری این اثر انجام شده است.

گفتنی است؛ تاکنون بازیگرانی چون لاله اسکندری، دیبا زاهدی و پژمان بازغی جلوی دوربین این فیلم سینمایی رفته‌اند.

فیلمبرداری این اثر که یک درام اجتماعی است را علیرضا زرین‌دست برعهده دارد. باتوجه به زمان باقی‌مانده تا جشنواره فیلم فجر این احتمال وجود دارد که ساخته جدید این کارگردان سینما در سی‌وهفتمین جشنواره فجر رونمایی شود.

پوراحمد پیش‌تر فیلم‌هایی همچون «شب یلدا»، «گل یخ»، «اتوبوس شب»، «۵۰ قدم آخر»، «خواهران غریب» و... را کارگردانی کرده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژمان بازغی مقابل دوربین پوراحمد رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..