تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاناسونیک دو گوشی رده بالای خود را معرفی کرد +فیلم

پاناسونیک دو گوشی رده بالای خود را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل این ماه پر ترافیک اکتبر بود که شرکت پاناسونیک اعلام کرد قرار است دو گوشی بالاتر از میان رده‌های جهانی را به بازار معرفی کند و حالا این دو گوشی را به صورت رسمی معرفی کرده تا بتواند بعداً تولید کارهای خود را افزایش دهد. پاناسونیک گوشی‌های Eluga Z1 و Eluga Z1 Pro را با چیپست پردازنده Helio P22، سیستم تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی و باتری‌هایی با ظرفیت بالا به صورت رسمی معرفی کرد.

هر دو گوشی جدید دارای نمایشگرهای 6.19 اینچی دارای بریدگی گسترده در بالای خود با رزولوشن +HD و پوشش محافظ Dragon Trail Pro روی خود هستند. دوربین اصلی آن‌ها دوربینی دوگانه با لنزهایی به قدرت 13 و 2 مگاپیکسل است، در حالی که دوربین سلفی محصولات جدید پاناسونیک قدرت 8 مگاپیکسلی دارند که هر دو طرف یک فلش LED در کنار این لنزها جاگذاری شده است. به نظر می‌رسد تنها تفاوت این دو گوشی جدید در میزان حافظه آن‌ها باشد. Eluga Z1 معمولی دارای حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی است، در حالی که Eluga Z1 Pro حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. هر دوی این گوشی‌ها با استفاده از حافظه جانبی microSD تا سقف 128 گیگابایت قابل گسترش هستند.

باتری Z1 و Z1 Pro به میزان 4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که تأثیرگذار به نظر می‌رسد اما از طریق پورت microUSB در نظر گرفته شده در پایین دستگاه شارژ می‌شوند. سیستم عامل این دستگاه‌ها به صورت پیش فرض اندروید 8.1 Oreo انتخاب شده که پاناسونیک آن را با رابط کاربری Arbo Hub همراه کرده است. این گوشی‌های هوشمند جدید که در هند تولید شده، با برنامه‌های از پیش نصب شده خود تمام کارهای لازم را برای یک شخص از جمله کرایه خودرو، مقایسه کرایه‌ها، نمایش جدیدترین نتایج کریکت، گزارش‌های خبری، پرداخت قبوض، تغییرات هوا و غیره را انجام می‌دهند.

Eluga Z1 و Eluga Z1 Pro با ابعاد 157.2 در 76.3 در 8.1 میلیمتر ساخته شده‌اند و جرم آن‌ها به 169 گرم می‌رسد. پنل پشتی و لبه Eluga از فلز ساخته شده و در سه رنگ مشکی، طلایی و آبی عرضه خواهد شد. Z1 معمولی 14490 روپیه و Z1 پرو 17490 روپیه قیمت خواهند داشت که هردوی آن‌ها در تاریخ 31 اکتبر به بازار عرضه می‌شوند.

در ادامه می‌توانید تصویری از سیستم تشخیص چهره این گوشی‌ها و تیزری که از معرفی آن‌ها منتشر شده را مشاهده کنید.

پاناسونیک دو گوشی رده بالای خود را معرفی کرد +فیلم

بیشتر بخوانید: لنوو از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

انتهای پیام/

شرکت پاناسونیک از گوشی‌های جدید خود با چیپست Helio P22 رونمایی کرد +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاناسونیک دو گوشی رده بالای خود را معرفی کرد +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..