تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تامین ویلچر برای زائران حسینی توسط بهزیستی در مرز مهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم همزمان با برپای مراسم اربعین حسینی و حضور میلیون ها زائر در کربلا ، سازمان و دستگاه‌های مختلف نیز تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات مختلف در مزرها شرایط مناسب تری را برای زائران برقرار کنند.

سازمان بهزیستی نیز در طی این سال‌ها بر پاری پایگاه‌های در مرزهای ایران و عراق اقدام به خدمت رسانی به زائران به ویژه سالمندان و معلولان کرده است.

در همین زمینه اداره کل بهزیستی استان ایلام با استقرارپایگاه در مرز مهران ضمن ساماندهی زائران گمشده خدمات توانبخشی و اورژانس اجتماعی ارایه می‌کند

حسین نحوی نژاد معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه بازدید از میز خدمت در این پایگاه بیان کرد: سازمان بهزیستی طبق سنوات گذشته اقدام به خدمت رسانی به افراد اعم سالمندان و معلولان می‌کند.

وی تصریح کرد: تامین وسایل مورد نیاز معلولان و تعمیر آنها و همچنین خدمات درمانی بخشی از برنامه‌های است که در این پایگاه ها انجام می‌شود

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام نیز در این باره اظهار کرد:  هر سال بهزیستی استان برنامه‌های مختلفی را برای این ایام پیش بینی می‌کند و هر ساله میزان خدمات افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در پایگاه بهزیستی در مرز مهران خدماتی چون ارائه ویلچر،عصا و وسایل توانبخشی انجام می‌شود ضمن اینکه ستادی هم برای تعمیر وسایل توانبخشی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: ستاد گم شدگان نیز در مرز مهران توسط سازمان بهزیستی استان دایر شده است و در صورتی که کودکان و یا هر عضو از خانواده گم شود در مراکز بهزیستی نگهداری تا خانواده وی مراجعه کنند.

همتی بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده 10 استان هم به عنوان استان معین همکاری لازم را برای بهزیستی استان خواهند داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تامین ویلچر برای زائران حسینی توسط بهزیستی در مرز مهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..