تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات اینترنتی و مخابراتی رایگان به زائرین در شهر سامرا

ساعت: 12:36 منتشر شده در مورخ: 1397/08/03 شناسه خبر: 1422146

مسئول فاوای قرارگاه اربعین در شهر سامرا ار ارائه خدمات اینترنتی و مخابراتی رایگان در شهر سامرا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; احسان زوارق امروز در جمع خبرنگاران در موکب اداره کل اوقاف در شهر سامرا با اشاره به اینکه هزینه اینترنت برای زائرین توسط چند بانی تامین شده است، اظهار کرد: تلفن صلواتی با هماهنگی حشدالشعبی یا بسیج مردمی عراق تامین شده و در اختیار زائرین قرار گرفته است.

وی با اشاره به جزئیات خدمات ارائه شده مخابراتی در شهر سامرا افزود: تعداد 14 عدد خط بین المللی در کنار موکب زنجان، قم و هلال احمر استقرار پیدا کرده است.

مسئول فاوای قرارگاه اربعین در شهر سامرا بیان کرد: خدمات اینترنت نیز در موکب های مشهد، تبریز، قم، زنجان و هلال احمر ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات اینترنتی برای 1000 نفر قابل استفاده است، گفت: زائرین رضایت مندی خوبی از این خدمات دارند.

زوارق با بیان اینکه خط تلفنی به غیر از این خطوط ارائه شده موجود نیست، خاطرنشان کرد: ما از شرکت های خدمات دهنده در سامرا درخواست اینترنت برای پارکینگ اصلی را داشتیم که نتوانستند، تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه هر سال به دنبال ارتقا خدمات ارائه شده برای زائرین هستیم، تصریح کرد: سعی ما این است تا زائرین نگرانی در رابطه با مسائل مخابراتی و اینترنتی نداشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات اینترنتی و مخابراتی رایگان به زائرین در شهر سامرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..