تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Thronebreaker The Witcher Tales برای کامپیوتر + باندل ۴K Textures

بازی Thronebreaker: The Witcher Tales برای پلتفرم PC به صورت انحصاری بر روی شبکه GOG منتشر شده است. نسخه وبسایت دانلودها دارای آخرین آپدیت به همراه تمامی بسته های الحاقی و پک کامل گودیز بازی می باشد. بازی Thronebreaker The Witcher Tales بخش داستانی بازی Gwent: The Witcher Card Game به حساب می‌آید. نکته جالب این است که این بازی یک اثر نقش آفرینی است و به صورت استندالون عرضه می‌شود؛ به عبارتی برای تجربه‌ی این بخش کمپین نیازی نیست که بازی Gwent را دانلود کرده باشید.

از طرفی تمامی تصمیم‌های شما در بازی Thronebreaker The Witcher Tales روی بازی‌های‌تان در Gwent تاثیر خواهد گذاشت. از نظر زمانی نیز این بازی می‌تواند بیش از ۳۰ ساعت مخاطبان خود را سرگرم کند. شما در این بازی در نقش میو، ملکه دو سرزمین لیریا و ریویا قرار می‌گیرید و باید با سفر در دنیای بازی و ملاقات با افراد مختلف، ارتشی بسازید و خودتان را برای یک جنگ مهم با حکومت نیلفگارد آماده کنید. همچنین یک سیستم ارتقای سطح نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است؛ در این سیستم شما می‌توانید شخصیت میو را ارتقا دهید و از Gearهای مختلفی برای افزایش قدرت وی استفاده کنید. جدا از این مورد، این بازی دارای یک سیستم ساخت و ساز و جذب نیرو است که شبیه به بازی Heroes of Might & Magic طراحی شده است و قرار است داستان سرزمین‌های شمالی را روایت کند.

Thronebreaker The Witcher Tales 1.0.0 (24617) PC-GOG

دانلود-بازی-Thronebreaker-The-Witcher-Tales

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Thronebreaker-The-Witcher-Tales اسکرین-شات-بازی-Thronebreaker-The-Witcher-Tales اسکرین-شات-بازی-Thronebreaker-The-Witcher-Tales اسکرین-شات-بازی-Thronebreaker-The-Witcher-Tales اسکرین-شات-بازی-Thronebreaker-The-Witcher-Tales اسکرین-شات-بازی-Thronebreaker-The-Witcher-Tales info

Thronebreaker is a single player role-playing game set in the world of The Witcher that combines narrative-driven exploration with unique puzzles and card battle mechanics. Crafted by the developers responsible for some of the most iconic moments in The Witcher 3: Wild Hunt, the game spins a truly regal tale of Meve, a war-veteran queen of two Northern Realms — Lyria and Rivia. Facing an imminent Nilfgaardian invasion, Meve is forced to once again enter the warpath, and set out on a dark journey of destruction and revenge.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

System: 7 / 8 / 8.1 /10 (64bit)
Processor: Intel Celeron G1820 | AMD A4-7300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 730 | Radeon R7 240
Storage: 15 GB available space
Sound: DirectX compatible sound card
Other: 1280 x 720 minimum display resolution

سیستم پیشنهادی:

System: 7 / 8 / 8.1 /10 (64bit)
Processor: Intel Core i3 6100 | AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 | AMD Radeon R7 265
Storage: 15 GB available space
Sound: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد. پس از اتمام نصب، می توانید بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Thronebreaker The Witcher Tales برای کامپیوتر + باندل ۴K Textures»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..