تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهکارهای خانگی و فوری برای درمان سوختگیِ زبان

راهکارهای خانگی و فوری برای درمان سوختگیِ زباندرخشان‌پور متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ درباره سوختگی زبان و دهان و راه‌های درمان آن اظهار کرد: اغلب افراد تجربه سوختگی دهان را دارند؛ این عارضه معمولا با خوردن یک خوراکی خیلی داغ یا حتی مصرف فلفل  باعث ایجاد آسیب رو سطح زبان می‌شود؛ بر اثر این سوختگی‌ها کمی از حس چشایی ما کاسته  و زبان قرمز و متورم می‌شود.

بیشتر بخوانیددرمان‌های خانگی سوختگی برای زبان و گلو

وی درباره راه‌های مقابله با این کاهش حس چشایی بیان کرد: اولین اقدام برای حفظ حس چشایی بعد از ایجاد سوختگی خوردن سیر و پیاز است؛ این کار آسیب دیدگی ناشی از سوختن زبان و گلو را به حداقل می‌رساند و از کاهش حس چشایی جلوگیری می‌کند.

شربت عسل و آبلیمو بهترین دارو برای کاهش عوارض سوختگی زبان

درخشان پور ادامه داد: بهترین روش برای افزایش سرعت بهبودی پس از آسیب دیدگی زبان و گلو  این است که به صورت روزانه 2 نوبت شربت عسل و آبلیمو مصرف کنید؛ برای تهیه این شربت کافی‌ است به یک لیوان آب خنک مقداری لیمو اضافه  و آن را با مقدار کمی عسل شیرین کنید؛ همچنین مصرف این شربت در حالت معمول هم فواید بسیاری برای بدن دارد.

بیشتر بخوانیددر صورت سوختگی زبان چه باید بکنیم؟

این متخصص طب سنتی افزود: برای تسریع روند درمان یا هنگام ایجاد سوختگی حاد می‌توانید از شکر قرمز برای درمان سوختگی استفاده کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهکارهای خانگی و فوری برای درمان سوختگیِ زبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..