تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dreamwalker Never Fall Asleep برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

بازی Dreamwalker Never Fall Asleep شما را به شهر Drowsy Valley می برد و در آن باید سعی کنید که اشیای پنهان را پیدا کنید و پازل ها را حل کنید. بازی از یک داستان جذاب تشکیل شده است و شهر از اتمسفر خاصی برخوردار است. شهر بسیار عادی به نظر می رسد، اما راز بزرگی در آن نهفته شده است. مردم در این حوله رنج های بسیاری را تحمل می کنند و اختلالات شدید عصبی، روی آنها تاثیر گذاشته است. پزشک محلی در برابر این بیماری ناتون شده است و نمی تواند کاری کند. تا اینکه یک ختر جوان به نام ساندرا، که دختر شهردار هم است، به این مشکل دچار می شود. شهردار سعی می کند که مشکل را توسط یک روانپزشک خاص حل کند. این روانپزشک به عقیده بسیاری دارای قابلیت هایبسیاری است و می تواند به ذهن ناخودآگاه مردم برای درمان این بیماری وارد شود. شما باید گام به گام با این پزشک همراه شوید و بتوانید اسرار بزرگ این بیماری را پیدا کرده و حل کنید. باید دید که آیا شما جرات این را پیدا می کند تا وارد شوید و گوشه های پنهان ذهن هر کس را مشاهده کنید، یا خیر.

Dreamwalker Never Fall Asleep PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Dreamwalker-Never-Fall-Asleep

با دانلود Dreamwalker Never Fall Asleep می توانید شخصیت های زیادی را در بازی مشاهده کنید و تخیل و ابتکار آنها را مشاهده کنید. بازی بسیار رویایی به نظر می رسد و گرافیک بسیار جذابی دارد. اسرار تاریک را کشف کنید و سعی کنید که رح هر انسان را حقیقت یابی کنید. بازی دارای ۳۲ مکان منحصربفرد است و می توانید حتی روی پازل های مختلف بازی نیز کار کنید. این پازل ها مناسب برای قشر مبتدی و حرفه ای بازیکنان است و یقینا با آنها سرگرم خواهید شد. باید تاریخ این حومه را مشاهده کنید و سعی کنید که هر شخصیت در این بازی را ریشه یابی کنید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Dreamwalker-Never-Fall-Asleep اسکرین-شات-بازی-Dreamwalker-Never-Fall-Asleep اسکرین-شات-بازی-Dreamwalker-Never-Fall-Asleep اسکرین-شات-بازی-Dreamwalker-Never-Fall-Asleep اسکرین-شات-بازی-Dreamwalker-Never-Fall-Asleep اسکرین-شات-بازی-Dreamwalker-Never-Fall-Asleep info

Enter Drowsy Valley, a small remote tourist town located in the Alps of Austria. A place which bustles with life during summer and depopulates during winter. However, this ordinary and sometimes gloomy city harbours a secret. The people of Drowsy Valley suffer from severe sleep disorders and vivid nightmares.

The local physician are powerless against this ailment and when a young girl named Sandra, the daughter of city’s mayor, falls into a coma the head of the city decides to enlist the aid of a special psychiatrist. She is rumoured to possess a unique ability to enter and traverse people’s subconscious minds – a Dreamwalker.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256 MB VRAM
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: 2.5 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 512 MB VRAM
Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dreamwalker Never Fall Asleep برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..