تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Reigns Game of Thrones برای کامپیوتر – نسخه DINOByTES

بازی Reigns Game of Thrones شما را باری دیگر به دنیای بازی تاج و تخت می برد و اینبار قرار است که به شکل نقش آفرینی و کارتی تجربه کننده آن باشید. این اثر دارای جذابیت های زیادی است و می توانید تمامی شخصیت های محبوب این سریال را داشته باشید. وجود آهنگ های ناب و سروشکل جذاب، همگی قابلیت هایی هستند که باعث می شود از این اثر لذت ببرید. شما می توانید از تاکتیک های بی رحمانه در بازی استفاده کنید و رقبای سیاسی خود را در هفت پادشاهی از راه بدر کنید. شما باید تعادل را در بازی حفظ کنید و سعی کنید که تعادل و نفع مردم را در نظر بگیرید. باید سلطنت خود را تقویت کنید و سعی کنید که مردانتان تا زمستان زنده بمانند. بازیگران زیادی در این بازی حضور دارند و از سرسی لنیستر، جان اسنو، دنریس تارگرین، سانسا استارک و تاوین لنیستر در بازی حضور دارند. شما باید با چالش های زیادی روبرو شوید و سعی کنید که اسرار بازی را کشف کنید.

Reigns Game of Thrones PC-DINOByTES

دانلود-بازی-Reigns-Game-of-Thrones

کارت ها حرف اول را در بازی Reigns Game of Thrones می زنند و شما می توانید میدان بازی خود را حتی گسترده تر از فیلم کنید. تصمیم های شما سرونوشت سرزمین وستروس را تعیین می کند و باید بتوانید که ماجراجویی های خود را با سیاست و استراتژی تمام دنبال کنید. کارت ها می توانند ارتقا پیدا کنند و به شما کمک زیادی کنند. باید داستان خود را دنبال کنید و افراد را از دیدگاه ذهنی مورد بررسی قرار دهید. خواسته های دلسوزانه خود را پیگیری کنید و سعی کنید که با کارت ها منظور خود را به خوبی برسانید. طراحی شخصیت ها به خوبی انجام شده است و شما می توانید تا حتی دیالوگ های لازم را نیز روی کارت ها مشاهده کنید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Reigns-Game-of-Thrones اسکرین-شات-بازی-Reigns-Game-of-Thrones اسکرین-شات-بازی-Reigns-Game-of-Thrones اسکرین-شات-بازی-Reigns-Game-of-Thrones اسکرین-شات-بازی-Reigns-Game-of-Thrones اسکرین-شات-بازی-Reigns-Game-of-Thrones info

Reigns: Game of Thrones is the heir to the award-winning HBO® TV series Game of Thrones® and the smash-hit swipe ‘em up series Reigns from Nerial and Devolver Digital. Through the fiery visions of Melisandre, claim the Iron Throne as Cersei Lannister, Jon Snow, Daenerys Targaryen, and more to carefully navigate the complex relationships and hostile factions of the Seven Kingdoms. Employ ruthless tactics to outwit political rivals and wield impervious charm on your fickle bannerman. Maintain the balance and favor of the people to extend your reign and maybe, one day, survive the horrors of the coming winter.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel Pentium D 830 (2 * 3000) or equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Geforce GT 610 (1024 MB) or equivalent
Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Reigns Game of Thrones برای کامپیوتر – نسخه DINOByTES»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..