تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات بهداشتی مهم که زائران اربعین باید بدانند + فیلم

آماده سفر شویم/ رعایت اصول پزشکی در حین سفربه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرساله سفر اربعین به عنوان یکی از بزرگترین همایش‌های جهانی در کشور عراق برگزار می شود که نماد تجمع آزادگان جهان است.

علاوه بر موارد قانونی یک سفر خارج از کشور، باید به نکات مهم دیگری هم در سفر اربعین توجه شود. در این گزارش سعی شده با ذکر نکاتی برای زائران اربعین، زمینه سفری آسوده همراه با انجام اعمال معنوی آن را فراهم کنیم.

سفر اربعین ، گردهمایی بزرگی است که افراد زیادی در آن شرکت می کنند از این رو بهتر است با رعایت اصول پزشکی مراعات بهداشت و سلامت خود را بکنیم و پیشگیری های بهداشتی و درمانی را مدنظر بگیریم.

اگر به صورت زمینی به اربعین سفر می کنید از خوردن غذاهای دیر هضم و چرب پرهیز کنید، چرا که لرزش و تکان های وسیله نقلیه سبب مشکلات گوارشی می شود. اگر در اتوبوس حالت  تهوع به شما دست داد حتما زنجبیل تازه یا پوست لیمو را استشمام کنید و توجه داشته باشید که درصورت بردن وسایل زیاد، لوازم و ابزار را بین همسفران خود تقسیم کنید.

انتهای پیام/

نکات بهداشتی مهم برای زائران اربعین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات بهداشتی مهم که زائران اربعین باید بدانند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..