تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گياهاني که سلول هاي سرطاني را از بين مي برد

گياهاني که سلول هاي سرطاني را از بين مي برد

خبرگزاري آريا –
گياهان ضد سرطان,درمان سرطان,داروي سرطان
نتايج تحقيقات متعدد نشان مي دهد برخي از گياهان در درمان سرطان موثر است.اگر بيماري شما سرطان تشخيص داده شده است، با پزشک خود درباره استفاده از گياهان دارويي مشورت کنيد.به نقل از سايت «Readers Digest» همه سلول هاي سرطاني شبيه به هم نيست. سرطان ممکن است روي هر عضوي از بدن تاثير بگذارد. سلول ها در يک قسمت از بدن جهش پيدا مي کند و از کنترل خارج مي شود و در قسمت هاي ديگر پخش مي شود.تقريباً همه سلول هاي سرطاني رشد سريعي دارد اما درمان آن به نوع سرطان، مرحله بيماري و قسمتي از بدن که درگير بيماري است، ارتباط دارد، برخي از انواع سرطان ها تنها از طريق شيمي درماني يا دارو درمان مي شود، در حالي که برخي از انواع آن به جراحي، پرتودرماني، شيمي درماني يا هر دو نياز پيدا مي کند. در اين زمينه محققان روي گياهان زيادي مطالعه و تاثير آن ها را روي بهبود سرطان بررسي کرده اند.محققان اميدوارند که بتوانند از گياهان براي درمان سرطان بيشتر از گذشته بهره بگيرند.در ادامه مطلب به برخي از اين گياهان اشاره مي کنيم.
▪ چاي سبز: از بوته اي به نام «کاميليا سينسيس» به دست مي آيد و همان بوته اي است که چاي سياه، سبز و سفيد از آن به دست مي آيد. رنگ، طعم و مزه آن به ميزان رشدبرگ ها، زمان برداشت و طرز عمل آوري آن ارتباط دارد. چاي سبز با سرطان سينه، معده و پوست مقابله مي کند.
▪ سير: اين گياه با بروز سرطان گوارشي مقابله مي کند.
مصرف سر در حفظ سلامت قلب و عروق نيز نقش دارد.
▪ عصاره دانه انگور: نتايج آزمايش هاي باليني نشان مي دهد عصاره دانه انگور با سرطان سينه، معده، روده بزرگ، پروستات و ريه مقابله مي کند. عصاره دانه انگور بي ضرر است.
▪ ادويه ها؛ بيشتر ادويه هايي که براي پخت غذاها به کار مي رود براي حفظ سلامت مفيد است.
اين ادويه ها داراي خاصيت ضد سرطاني نيز است از جمله زردچوبه، زنجبيل و رزماري.تقريباً همه ميوه و سبزي هاي تازه خاصيت ضد سرطاني دارد.به دليل دارا بودن فيبر ميوه و سبزيجات از جمله سيب، کلم بروکلي، کلم برگ و… با سرطان لوله گوارشي مقابله مي کند. جوانه ها و آب سبزيجات از جمله علف گندم نيز به دليل داشتن آنتي اکسيدان، آنزيم ها، ويتامين ها و مواد معدني با سرطان مقابله مي کند و مانع از بروز آن مي شود.
● يادآوري چندنکته
۱٫ مصرف ميوه، سبزي و غلات سبوس دار را افزايش دهيد. مصرف گوشت قرمز، مواد غذايي پرچرب حيواني، غلات و شکر تصفيه نشده راکم کنيد.
۲٫ ورزش براي سلامت بدن مفيد است.
۳٫ از مصرف دخانيات پرهيز کنيد.۴ خانم ها بايد به طورمرتب خود را معاينه کنند، زنان و مردان بايد با نشانه ها و علايم سرطان پوست آشنا شوند.
مترجم:کشميري
منبع:aftabir.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گياهاني که سلول هاي سرطاني را از بين مي برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..