تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای ممنوع التصویری فردوسی پور و برنامه نود

ماجرای ممنوع التصویری فردوسی پور و برنامه نود

به گزارش ایران ناز مسئول روابط عمومی شبکه 3 اعلام کرد: با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود عادل فردوسی پور در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش ، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.

نود تنبیه در شبکه 3: بدليل رفتار غیر حرفه‌ای فردوسي پور، ٩٠ این هفته پخش نخواهد شد و اجازه جلو دوربین رفتن از او سلب شد.علی‌رغم اطلاع‌رسانی رسانه‌های خبری مبنی بر پخش برنامه تلویزیونی «نود» در هفته جاری، این برنامه امشب به روی آنتن نخواهد رفت. بنا بر این گزارش، این تصمیم بنا بر نظر مدیران تلویزیون و پس از اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد، گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی شبکه 3 اعلام کرد:

با عنایت به رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده و مجری برنامه نود در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و همچنین استمرار رفتار خارج از عرف ایشان در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش ، برنامه مذکور این هفته پخش نخواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای ممنوع التصویری فردوسی پور و برنامه نود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..