تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لمینت کریستالی

۷۸۸۶۸۱

۳۸۷ بازدید

لمينت هاي كريستالي با تكنولوژي ديجيتال كدكم و با بالاترين حد زيبايي و جلوه طبیعی بهترين انتخاب هستند و مثل لمينت هاي قديمي احتياجي به تراش دندان ندارند، فقط احتياج به آماده سازي اوليه دندان دارند و در مرحله ي پرپ و قالب گيري چون تراشي انجام نمي‌شود، هیچ گونه تزريق بي حسي هم صورت نمی گیرد.

لمينت كريستالی:یا لمينت سراميكی فوق نازك بدون تراش
مهمترين عيب لمينت های سراميكی قديمی نياز به تراش مخرب دندان بود كه دندانپزشكان همواره به دنبال برطرف كردن اين عيب بودند،در ساليان اخير محققان آمريكايی تحولی بزرگ در دندانپزشكی زيبايی ايجاد كردند و با معرفي لمينت های سراميكی بسيار نازك به نام آرومز كريستال ونيرز (لمينت های كريستالی) كه زيبايي فوق العاده و درخشندگی زيباتر از دندان طبيعی دارند كه بدون نياز به تراش دندان به سطح بيرونی دندان چسبانده می شود اين مشكل را مرتفع كرده اند.

لمینت کریستالی

لمينت هاي كريستالی با تكنولوژی ديجيتال كدكم و با بالاترين حد زيبايی و جلوه طبیعی بهترين انتخاب هستند و مثل لمينت های قديمی احتياجی به تراش دندان ندارند، فقط احتياج به آماده سازی اوليه دندان دارند و در مرحله ی پرپ و قالب گيری چون تراشی انجام نمی شود، هیچ گونه تزريق بی حسی هم صورت نمی گیرد.

ويژگی های لمينتهای كريستالی:
١.ضخامت بسيار نازك در حد ٢/. تا ٤/. ميليمتر.
٢.شباهت بسيار زياد به مينای دندان.
٣.عدم نياز به تراشيدن دندان ها.
٤.باند بسيار قوی به دندان و داشتن دوامی بين ١٥ تا ٢٥ سال كه فوق العادست.
٥.بدليل ساختار كريستالی درخشندگی بسيار بالای دارد و جذب آب و مواد رنگی ندارد و به همين دليل ثبات رنگ بسيار بالايی دارد و نياز به پاليش ساليانه ندارد.

لمینت کریستالی

مراحل انجام لمينت كريستالی در دندانپزشكی:
براي انجام لمينت های كريستالی تنها به دو جلسه حضور در مطب ما نياز هست، جلسه اول يك قالب كلی و عكس های مخصوص با دوربين از دندان های شما گرفته می شود و به لابراتوار اختصاصی ما ارسال می شود و جلسه بعد حدود ٢٤تا ٧٢ ساعت بعد لمينت های كريستالی ساخته شده به مطب ارسال و در مطب روی دندان های شما نصب می گردد.

اين لمينت ها ٨ سال گارانتی مطب ما را دارند و در صورت بروز هر مشكلی در كوتاه ترين زمان به صورت كاملا رايگان مرتفع می گردد.
بدون تراش ، بدون تزريق ، و بدون درد لبخندتان را در يك روز می سازيم.
با لمينت های كريستالی
با خيالی آسوده صاحب لبخند لاكچری
و منحصر به فرد شويد

لمینت کریستالی

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دنتال زعفرانیه

طراحی لبخند اختصاصی با جدیدترین روش:

لمینت دندان سان ست

ایمپلنت فوری دندان باضمانت مادام العمر

همین حالا با ما تماس بگیرید

ایمپلنت فوری دندان باضمانت مادام العمر ایمپلنت فوری دندان باضمانت مادام العمر ایمپلنت فوری دندان باضمانت مادام العمر

زعفرانیه خیابان مقدس اردبیلی ، روبروی مرکز خرید پالادیوم ، ساختمان پیراسته ، پلاک ٨١ ، طبقه ٧ ، واحد ٧٢

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لمینت کریستالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..