تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2019 v20.0.0.24 + Portable

دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2019 یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند.

البته همگان می دانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست.

دانلود-فتوشاپ

ورژن جدید دانلود فتوشاپ دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا دانلود فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم دانلود فتوشاپ، قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است.

همانطور که می دانید ذخیره سازی پروژه های حجیم Adobe Photoshop CC کمی زمانبر بود و باعث می شد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد. ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده می تواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. با انتشار آپدیت عظیم شرکت Adobe برای دانلود فتوشاپ تحت عنوان Adobe Photoshop CC 2019، ویژگی های متعدد بسیار زیادی به نرم افزار اضافه شده است. برای مشاهده ی لیست کامل این ویژگی ها به همراه توضیح کامل درباره ی هرکدام، با دانلودها همراه باشید.

ویژگی های جدید نسخه اکتبر ۲۰۱۸ دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2019 v20:

تصویرسازی کاملا جدید برای پرکردن بخش ها:

دیگر نگران پرکردن بخش های دلخواه خود در عکس ها نباشید. با استفاده از تکنولوژی Adobe Sensei شما می توانید پیکسل های موردنظر خود در تصویر را انتخاب کنید. این امر در یک رابط کاربری کاملا جدید با قابلیت چرخش، بزرگنمایی و آینه کردن تصویر همراه است. حتی شما می توانید در لایه های جداگانه به مملوء کردن تصویر خود بپردازید تا تصویر اصلی آسیب نبیند.

ابزار فریم برای ماسک راحت:

اشکال و نوشته های خود را به فریم تبدیل کنید و به عنوان یک عنصر ثابت استفاده نمایید. هم چنین می توانید این فریم ها را با تصاویر متعدد پُر کنید. به راحتی می توانید تصویر دلخواه خود را بر روی فریم بیاندازید تا عکس به صورت خودکار با فریم شما منطبق شود.

انجام چندین عمل بازگشت (Undo):

با استفاده از CMD-Z می توانید چندین قدم به عقب بازگردید.

بهبود در استفاده آسان تر:

شما می توانید نسخه ی مرجع خود را پنهان کنید، بر روی کانواس خود کلیک کنید تا متن را ویرایش نمایید و عملیاتی نظیر برش، انتقال و اضافه کردن نوشته را بهینه تر انجام دهید.

پیش نمایش زنده در حالت blend:

دیگر حدس زدن و گمانه زنی را کنار بگذارید! نیازی نیست که حالت ترکیبی خود را حدس بزنید. تنها کافیست بر روی گزینه های متعدد در بخش Blend به راحتی اسکرول کنید تا پیش نمایش انتخاب شما نمایان شود.

اسکرین-شات-دانلود-فتوشاپ اسکرین-شات-دانلود-فتوشاپ اسکرین-شات-دانلود-فتوشاپ

info

Adobe Photoshop is a raster graphics editor developed and published by Adobe Systems for macOS and Windows.Photoshop was created in 1988 by Thomas and John Knoll. Since then, it has become the de facto industry standard in raster graphics editing, such that the word “photoshop” has become a verb as in “to Photoshop an image,” “photoshopping” and “photoshop contest”, though Adobe discourages such use.

It can edit and compose raster images in multiple layers and supports masks, alpha compositing and several color models including RGB, CMYK, Lab color space, spot color and duotone. Photoshop has vast support for graphic file formats but also uses its own PSD and PSB file formats which support all the aforementioned features. In addition to raster graphics, it has limited abilities to edit or render text, vector graphics (especially through clipping path), 3D graphics and video. Photoshop’s featureset can be expanded by Photoshop plug-ins, programs developed and distributed independently of Photoshop that can run inside it and offer new or enhanced features.

سیستم مورد نیاز

– Intel® Core 2 or AMD Athlon® 64 processor; 2 GHz or faster processor
– Microsoft Windows 7 with Service Pack 1, Windows 8.1, or Windows 10
– 2 GB or more of RAM (8 GB recommended)
– 2.6 GB or more of available hard-disk space for 32-bit installation; 3.1 GB or more of available hard-disk space for 64-bit installation; additional free space required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system)
– 1024 x 768 display (1280×800 recommended) with 16-bit color and 512 MB or more of dedicated VRAM; 2 GB is recommended*
– OpenGL 2.0-capable system

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه 2019:

1) ابتدا مطمئن شوید دسترسی شما از اینترنت کاملا قطع است. سپس فایل Set-up.exe را اجرا کنید.

2) تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود بلاک کنید تا به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

3) محتوای درون پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار خود کپی و جایگزین نمایید. فقط کافیست که آپدیت نکردن نرم افزار را رعایت کنید و دسترسی نرم افزار را به صورت کامل از اینترنت قطع نمایید تا کرک غیرفعال نشود.

نکته مهم! این نسخه بر روی ویندوز 10 ورژن v1507 و v1544 و v1607 قابل اجرا نیست. لطفا از ورژن های جدیدتر ویندوز 10 از ورژن v1703 به بالا استفاده نمایید.

===================

برای من نصب نمی شود، نوار سبزرنگ به عقب برمی گردد، چه کار کنم؟؟!

کاربران عزیز، این مشکل به راحتی قابل حل شدن است. لطفا موارد زیر را رعایت کنید:

1) حتما مطمئن شوید که اینترنت شما به صورت کامل غیرفعال و قطع می باشد.

2) فایل setup.exe را اجرا کنید. شروع به نصب Adobe Creative Cloud می کند. صبور باشید. چرا که این عمل، در واقع نصب نرم افزار شماست! وقتی که تمام شد و پیغام موفقیت آمیز برای شما ظاهر شد، به منوی استارت ویندوز خود مراجعه کنید. عبارت Adobe Photoshop را جستجو کنید تا نرم افزار برای شما نمایان شود. یک شورتکات از آن بر روی دسکتاپ خود ایجاد کنید تا بتوانید به راحتی به نرم افزار دسترسی داشته باشید. اگر هم نیاز به محل نصب نرم افزا دارید، می توانید به پوشه C: / Program Files / Adobe / Adobe Photoshop CC 2018 مراجعه کنید.

3) از نصب کامل پیش نیازهای ویندوز خود مطمئن باشید. حتما آخرین آپدیت Visual C++ 2017 و Net Framework را از دانلودها دریافت و نصب کنید تا مشکلی پیش نیاید.

—————————

آموزش نصب نسخه های پیشین:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال می باشد تا فایل فعال ساز را حذف نکند. سپس به اکسترکت نرم افزار بپردازید.

2) بر روی فایل اجرایی adobe.msi (یا فایل  Set-up.exe یا فایل setup.exe) درون پوشه Install کلیک کنید تا نصب نرم افزار آغاز شود. پس از اتمام نصب، حتما اینترنت خود را قطع کنید تا فرایند فعال سازی به مشکل برخورد نکند.

3) وارد پوشه ACTIVATORS شوید و با یکی از فعال سازها، نرم افزار را فعال کنید. فعال ساز پیشنهادی ما adobe.snr.patch.v2.0-painter می باشد. فعال ساز را به صورت Run as Administrator اجرا کنید. نرم افزار مورد نظر خود را از لیست بازشو انتخاب کنید و بر روی گزینه Install کلیک کنید.

4) به شما اخطار داده می شود که فایل پیدا نشد. پس بایستی آن را به صورت دستی انتخاب کنید. برای این امر، به محل نصب نرم افزار مراجعه کنید و فایل amtlib.dll را انتخاب کرده و Open را بزنید تا نرم افزار فعال شود.

5) پس از اتمام فعال سازی، نرم افزار را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

=======================================

آموزش فعال سازی زبان فارسی در Adobe Photoshop CC 2018:

1) نرم افزار را اجرا کنید. به بخش Edit -> Preferences -> General مراجعه کنید. (با کلید ترکیبی Ctrl+K نیز می توانید چنین کاری کنید)

2) از منوی سمت چپ گزینه Type را انتخاب کنید. حال دقت کنید تا در بخش Choose Text Engine Options گزینه ی خاورمیانه یعنی Middle Eastern and South Asian انتخاب شده باشد. سپس بر روی OK کلیک کنید تا تایید شود.

3) نرم افزار را یک بار بسته و مجدد اجرا کنید.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود فتوشاپ Adobe Photoshop CC 2019 v20.0.0.24 + Portable»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..