تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدبلندها بيشتر سرطان مي گيرند!

قدبلندها بيشتر سرطان مي گيرند!

خبرگزاري آريا – نتايج يک بررسي علمي نشان مي دهد احتمال ابتلاي افراد قدبلندتر به سرطان بيشتر است، زيرا اين افراد سلول هاي بيشتري در بدنشان دارند.
به گزارش خبرگزاري آريا از فارس، نتايج يک بررسي علمي نشان مي دهد احتمال ابتلاي افراد قدبلندتر به سرطان بيشتر است، زيرا اين افراد سلول هاي بيشتري در بدنشان دارند.
اگر چه قدبلندتر بودن مزاياي زيادي دارد و از جمله باعث مي شود افراد محيط اطرافشان را بهتر ببينند، اما از نظر وضعيت سلامت و طول عمر قدبلندبودن چندان به نفع افراد نيست.
بررسي هاي پژوهشگران دانشگاه کاليفرنيا نشان مي دهد هر چه قد افراد بلندتر باشد احتمال ابتلاي آنها به سرطان بيشتر است. بر همين اساس به ازاي هر ۱۰ سانتيمتري که به قد افراد اضافه مي شود، احتمال ابتلاي آنها به سرطان هم در حدود ۱۰ درصد بيشتر مي شود.
بر همين اساس، ورزشکاران بسکتباليست دو برابر افرادي که حدود ۱۶۰ تا ۱۷۰سانتيمتر قد دارند ممکن است به سرطان مبتلا شوند. زيرا احتمال شکل گيري تومورهاي خطرناک در بدن آنها با توجه به بيشتر بودن تعداد سلول هاي بدنشان بيشتر است.
با توجه به همين مساله افراد قدبلند بايد بيش از افراد کوتاه قامت يا متوسط آزمايش پزشکي مختلف و منظمي را انجام دهند تا از سلامت خود مطمئن شوند. انها همچنين بايد رژيم هاي غذايي سالم و مقوي داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدبلندها بيشتر سرطان مي گيرند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..