تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پورشه ۷۱۸ کیمن T در سال ۲۰۱۹ وارد بازار می شود

چند روز پیش در همین سایت خبری گذاشتیم مبنی بر اینکه پورشه پانامرا جدید در حال عرضه می باشد. اما انگار کمپانی پورشه به همان یک خودرو بسنده نکرده است و قرار است پورشه ۷۱۸ کیمن T را در سال آینده میلادی به بازارها عرضه کند. در ادامه در نیک صالحی درباره این خودرو بیشتر می خوانید

عرضه پورشه ۷۱۸ کیمن T

پورشه اعلام کرده که در حال آماده سازی ۷۱۸ کایمن T برای عرضه در سال آینده
است تا تجربه رانندگی بهتر را در طیف خودروهای اسپرت پایه خود ارائه دهد.

پورشه 718 کیمن معرفی پورشه ۷۱۸ کیمن T

این برند آلمانی در مراحل نهایی ساخت این نسخه از ۷۱۸ کایمن است
که احتمالا در جایگاهی بین کایمن S و کایمن GTS قرار می گیرد.

کایمن T با رویکردی مشابه ۹۱۱ کاررا T بزرگ تر دارای شیشه های باریک تر،
دستگیره های در پارچه ای و صندلی های اسپرت خواهد بود. سیستم سرگرمی
این خودرو نیز احتمالا حذف خواهد شد یا به عنوان یک آپشن ارائه می شود
تا به کاهش وزن ۲۰ کیلوگرمی آن کمک کند.

ادعا می شود نیروی این خودرو از موتور ۲٫۵ لیتری توربوشارژ باکسر مشابه
مدل های S و GTS تامین می شود که قدرتی در حدود ۳۶۰ اسب بخار تولید می کند.

پورشه 718 کیمن عرضه پورشه ۷۱۸ کیمن T

کایمن T دارای ویژگی هایی خواهد بود که معمولا در لیست آپشن ها ارائه می شود

و شامل اگزوز اسپرت، بسته ارتقایی اسپرت Chrono و رینگ های آلیاژی ۲۰ اینچی
با تایرهای اسپرت است.

گمان می رود کایمن T بهار سال آینده وارد بازار انگلستان شود و تا قبل از
پایان سال ۲۰۱۹ در استرالیا عرضه شود.

گفته می شود این اقدام به معنای آن است که نسل کنونی ۷۱۸ به پایان دوره تولید خود
نزدیک می شود و احتمالا نسخه کاملا جدید آن در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.
لازم به ذکر است که ۷۱۸ کایمن GT و ۷۱۸ باکستر اسپایدر نیز به زودی رونمایی خواهند شد.

حزئیات بیشتر درباره پورشه ۷۱۸ کیمن T

در ماه جولای، پورشه نام تجاری جدیدی را به ثبت رساند که باعث شگفتی طرفدارانش شد. با توجه به این نام تجاری، ظاهرا پورشه قصد داشت نسخه سبک وزن و عملکردی پورشه کیمن T را به تولید برساند. در آن موقع ما هیچ اطلاعاتی در خصوص این خودرو نداشتیم و فقط می‌دانستیم که این خودرو برادر کوچک‌تر و ضعیف‌تر پورشه ۹۱۱ کررا T است. اما حال برخی از مشخصات و جزییات این نسخه عملکردی کیمن منتشر شده است.

پورشه 718 کیمن مشخصات پورشه ۷۱۸ کیمن T

پورشه ۷۱۸ کیمن T یک پله نسبت به تریم S بالاتر بوده، اما نسبت به تریم‌های عمکردی و مجهزتری مانند GTS و تریم تازه وارد GT4، قطعا ارزان‌تر و پایین‌تر خواهد بود. پورشه تمام تلاش خود را در طراحی این خودرو خواهد کرد تا وزن آن را کاهش دهد و تمرکز ویژه‌ای روی افزایش جذابیت رانندگی با کیمن T دارد. از این رو این خودروساز در کیمن T از شیشه‌هایی نازکتر و دستگیره ساده‌تر برای درها استفاده کرده و سیستم صوتی استاندارد این خودرو را حذف کرده است تا هرچند کم، بتواند وزن آن را کاهش دهد. منابع نزدیک به پورشه بیان کرده‌اند که وزن خالص کیمن T معادل ۱۶۵۵ کیلوگرم است که نسبت به نسخه دستی کیمن S که ۱۶۶۵ کیلوگرم وزن دارد، ۱۰ کیلوگرم سبکتر شده است.

سیستم های پورشه ۷۱۸ کیمن T

این نسخه عملکردی کیمن با تجهیزات عملکردی استانداردی مانند سیستم اگزوز اسپرت با صدای جذاب و گوشنواز و سیستم تعلیق اسپرت کرونو عرضه می‌شود که به موجب نصب آن، فاصله کف خودرو از سطح زمین ۱۰ میلی‌متر کمتر شده است. ضمن اینکه پورشه برای این کوپه اسپرت رینگ‌های آلیاژی سبک ۲۰ اینچی درنظر گرفته است.

در این نام تجاری اینگونه بیان شده که پورشه ۷۱۸ کیمن T به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است، اما بیشینه قدرت آن ذکر نشده است. با توجه به اینکه این پیشرانه در کیمن استاندارد قادر به تولید بیشینه قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار است، ممکن است بیشینه قدرت خروجی آن در تریم T کمی افزایش داشته باشد.

پورشه بیان کرده که قصد دارد فروش کیمن T را در اروپا از سال آینده آغاز کند. پورشه بنا دارد این خودرو را به بازار آمریکا نیز عرضه کند. برچسب قیمت این تریم کیمن باید بین ۶۷ هزار و ۷۰۰ دلار(کیمن S) و ۸۰ هزار و ۷۰۰ دلار(تریم GTS) باشد.

تریم‌های T محصولات پورشه، تریم‌های عملکردی و پایه‌ای هستند که پورشه به منظور کاهش وزن، از عایق بندی اتاق کاسته و صرفا آنها را با جعبه دنده دستی روانه بازار می‌کند. اما در کنار این کاهش وزن، تجهیزات عملکردی مانند سیتسم تعلیق هوشمند و کیت اگزوز پیشرفته نیز برای این تریم نصب می‌شود.

خبرخودرو و خودرونویس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پورشه ۷۱۸ کیمن T در سال ۲۰۱۹ وارد بازار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..