تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه ۹۰۰ هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های آزاد کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیدجمیل احمدی، از ارائه ۹۳۶ هزار و ۲۳۸ نفرساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این استان در ۶ ماهه نخست سال‌جاری در سطح استان خبر داد.

وی افزود: از مجموع آموزش‌های ارائه شده در این بخش، ۳ هزار و ۵۳۴ نفر دوره در خوشه خدمات، ۳۸۹ نفر- دوره در خوشه صنعت، ۳۱۶ نفر- دوره در خوشه فرهنگ و هنر و ۲ نفر دوره در خوشه کشاورزی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را سپری کرده‌اند.

مدیرکل اموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان گفت: از مجموع ۱۳۴ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در سطح استان، ۱۱ آموزشگاه مختص برادران و ۸۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای مختص خواهران و ۴۳ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای به صورت دو منظوره به ارائه آموزش‌های مهارتی به مردم شریف استان فرهنگی کردستان در حال خدمت‌رسانی هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: این آموزش‌ها در رشته‌هایی نظیر فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، امور مالی و بازرگانی، معماری، تاسیسات، برق، الکترونیک، صنایع دستی (دوخت‌های سنتی) هنر‌های تجسمی، فرش و امور زراعی صورت می‌گیرد.

احمدی با اشاره به حضور پر رنگ بانوان در فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از اختصاص ۵۵۴ هزار و ۵۰۴ نفر- ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش خدمات به این قشر از جامعه خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با زمینه‌سازی لازم برای ورود بخش خصوصی به حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شاهد رشد و توسعه بیش از پیش آموزش‌های مهارتی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/م

فعالیت ۱۳۴ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد در سطح استان کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه ۹۰۰ هزار نفرساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در آموزشگاه‌های آزاد کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..