تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده قیمت بنزین در «۳۶۰ درجه» باز شد/ بررسی بازگشت کارت سوخت در شبکه مستند

پرونده قیمت بنزین در «۳۶۰ درجه» باز شد/ بررسی بازگشت کارت سوخت در شبکه مستندبه‌گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوسانات ارز باعث اختلاف شدید قیمت بنزین ایران با کشور‌های همسایه شده است.

قیمت ۱۰ تا ۱۵ برابری بنزین در همسایگی ایران، انگیزه اصلی برای قاچاق سوخت است. دولت اعلام کرده که روزانه ۱۱ میلیون لیتر بنزین به خارج از کشور قاچاق می‌شود که این ماجرا باعث شد تا رسانه‌ها از سهمیه‌بندی بنزین با بازگشت دوباره کارت‌های سوخت خبر بدهند، اما مسئولان بار‌ها تاکید کرده‌اند که در وضعیت کنونی، کشور کشش افزایش قیمت بنزین را ندارد.

قیمت بنزین در قالب طرح هدفمندی یارانه‌ها در حدود ۱۰ سال گذشته آزاد سازی شد، اما در ازای آن ۵۰ هزار تومان یارانه به مردم تعلق گرفت. اکنون هر تصمیمی برای افزایش قیمت سوخت نمی‌تواند مستقل از افزایش یارانه‌های پرداختی به مردم باشد.

این قسمت از برنامه «۳۶۰ درجه» نگاهی کارشناسی به ماجرای قاچاق و دو نرخی شدن بهای بنزین دارد.

«۳۶۰ درجه» مجموعه مستند‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، ساعت ۲۱:۳۰ جمعه‌ها از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

قیمت بنزین سوژه «۳۶۰ درجه» شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده قیمت بنزین در «۳۶۰ درجه» باز شد/ بررسی بازگشت کارت سوخت در شبکه مستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..