تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوق زیارت، سختی راه را در اربعین می‌کاهد

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

شوق زیارت، سختی راه را در اربعین می‌کاهدبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر ساله همزمان با اربعین حسینی و آغاز پیاده‌روی عاشقان امام حسین (ع)،خادمان سرور و سالار شهیدان (ع) میزبان زائران حسینی هستند، زائران پای در مسیری می‌گذارند که در کنار نعمات الهی می توانیم از سیره و معرفت اهل بیت (ع) بهره‌مند شویم.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوالقاسمی خطیب و کارشناس مسائل دینی - مذهبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دراین باره گفت: کسانی که پیاده روی اربعین را تجربه کرده اند، هیچ وقت نگران صبحانه، ناهار و شام نیستند و فقط به فکر حرکت به سوی امام حسین(ع) و شوق زیارت او را دارند.

انتهای پیام/

چرا پیاده روی اربعین اهمیت ویژه ای دارد؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوق زیارت، سختی راه را در اربعین می‌کاهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..