تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو با پای پیاده به اولدترافورد رسید

۷۸۸۴۹۳

۳۰۳ بازدید

سرمربی منچستریونایتد پیش از بازی برابر یوونتوس مجبور شد با پای پیاده خودش را به ورزشگاه برساند.

ایسنا: به نقل از مترو، منچستریونایتد در سومین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه برابر یوونتوس با یک گل شکست خورد. بعد از آنکه اتوبوس یونایتد به ورزشگاه دیر رسید و در ترافیک ماند، این تیم در خطر محرومیتی دیگر قرار گرفت.

این اتفاق در بازی برابر والنسیا نیز رخ داد و باعث شد یوفا، تیم انگلیسی را ۱۵ هزار یورو جریمه کند و به مورینیو نیز هشدار دهد.

بعد از این که بار دیگر اتوبوس منچستریونایتد در ترافیک ماند، مورینیو مجبور شد با پوشاندن صورت خود به ورزشگاه برود و خود را از میان هواداران با پای پیاده به اولدترافورد برساند.

مورینیو درباره این اتفاق گفت: من این مساله را به گوش نماینده یوفا رساندم چون نمی‌خواستیم بار دیگر جریمه شویم و با محرومیت روبرو شویم.

اتوبوس منچستریونایتد ۵۰ دقیقه قبل از شروع بازی به اولدترافورد رسید.

منچستریونایتد با شکست مقابل یوونتوس ۴ امتیازی ماند و در رده دوم گروه خود قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو با پای پیاده به اولدترافورد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..