تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نکات مهمی که عادل درباره فینال گفت و تهدید جدی مهدی تاج!

نکات مهمی که عادل درباره فینال گفت و تهدید جدی مهدی تاج!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تقریبا پس از بیست سال ورزشگاه آزادی میزبان فینال آسیاست. آخرین بار در فینال، استقلال به جوبیلیو ایواتا باخت و حذف شد و حالا این بار پرسپولیس باید به مصاف نماینده شرق آسیا برود.

مهدی تاج در پایان بازی پرسپولیس با السد گفت باید تعمیرات ورزشگاه آزادی تا قبل از روز فینال تمام شود وگرنه میزبانی از ایران گرفته و به کشور ثالث داده می شود.

این بار البته پرسپولیسی‌ها غیر از مشکل مربوط به تمام نشدن ورزشگاه باید نگران نکاتی باشند که عادل فردوسی‌پور هم در پایان بازی السد به زبان آورد. 

اینکه بیش از سی هزار نفر در بازی امروز با بلیت پشت در ماندند چون ازدحام جمعیت سبب شده بود نیروهای امنیتی درهای استادیوم را باز کنند و آنهایی که بلیت نداشتند و به ورزشگاه رفته بودند را به استادیوم راه دادند.

ماجرایی که در بازی فینال بیش از امروز دردسرساز خواهد شد. آنجا استقبال از بازی خیلی باورنکردنی‌تر از امروز خواهد بود. 

تجربه پر از ابهام فروش اینترنتی بلیت‌های بازی سبب می شود تا دلهره‌ها برای آن بازی بیشتر باشد.

شاید در کنار همه تمهیدات لازم بهتر باشد فدراسیون فوتبال و شورای تامین استان به راهکارهایی موازی در کنار ورزشگاه بیاندیشند.

کاری که در همه رخدادهای جهانی فوتبال رخ می‌دهد؛ استفاده از فن فست ها.

اینکه در چند بوستان با کمک شهرداری تهران مراکزی برای تماشای گروهی بازی ها در نظر گرفته شود و این‌گونه از تراکم جمعیتی که به آزادی می روند اما بلیت ندارند، بکاهد.

البته قطعا راه های مهم دیگری هم برای از بین بردن این دلهره می توانند خود مسئولین برگزاری بازی داشته باشند.

43258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نکات مهمی که عادل درباره فینال گفت و تهدید جدی مهدی تاج!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..