تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویای بیرانوند و پرسپولیسی‌ها در آستانه تحقق

رویای بیرانوند و پرسپولیسی‌ها در آستانه تحقق

ورزش > لیگ برتر - حالا علیرضا شانس زیاد دارد مرد سال فوتبال آسیا شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بیرانوند در بازی شب گذشته از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. در بازی رفت هم او بهترین بازیکن زمین شده بود و این امتیازات حالا باعث شده تا او به کسب عنوان مرد فوتبال آسیا نزدیکتر شود. در صورتی که او بتواند حتی در یکی از بازی های فینال بدرخشد، احتمالا این عنوان را به طور قطعی مال خود خواهد کرد. اگر پرسپولیسی ها قهرمان شوند که در آن صورت دیگر جای شک و شبهه ای باقی نمی ماند و احتمالا بیرانوند بعد از سال های سال و بعد از علی کریمی پنجمین ایرانی خواهد بود که تندیس مرد فوتبال آسیا را دریافت می کند. اگر او به این عنوان برسد بعد از دایی، کریمی و مهدوی کیا چهارمین پرسپولیسی خواهد بود که مرد سال فوتبال آسیا می شود. البته خداداد هم که این جایزه را به دست آورده، سابقه بازی به عنوان یارکمکی را در پرسپولیس دارد. 

252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویای بیرانوند و پرسپولیسی‌ها در آستانه تحقق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..