تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارسلونا - اینترمیلان؛ ۹۰ دقیقه هیجان بدون مسی/ پاری‌سن‌ژرمن-ناپولی؛ کمین میلیاردر‌ها در پاریس

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری هشت بازی در گروه‌های اول تا چهارم پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های بارسلونا و اینترمیلان به مصاف هم می‌روند.

دورتموند- اتلتیکو مادرید

دورتموند با ۲۰ امتیاز و اختلافی سه امتیازی نسبت به باواریایی‌ها صدرنشین لیگ برتر فوتبال آلمان است با استفاده از افت بایرن هر پنج دیدار قبلی خود را با پیروزی به اتمام رسانده اند و  بازیکنان این تیم رکورد صددرصد پیروزی را کسب کرده اند و در این بازی خانگی می‌خواهند با حمایت هواداران شان و هنر نمایی آلکاسری که بر خلاف بارسا در دورتموند در بیشتر دیدار‌ها ناجی تیمش بوده اتلتیکو مادرید را شکست دهند تا با حاشیه امن بهتری در دور برگشت به صعود فکر کنند. مانوئل اکانی غایب قطعی است. حضور مارسل اشملزر و جرمی تولیان هم مشخص نیست. رافائل گوئررو، شینجی کاگاوا و ماریوس ولف هم به تمرینات باز گشته اند.

اتلتیکو مادرید در حالی به مصاف دورتموند می‌رود که از شرایط خوبی در لالیگا برخوردار نیست؛ شاگردان ال چولو پس از گذشت ۹ هفته، با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم لیگ طاقت فرسا لالیگا قرار دارند و آخرین بازی شان را نیز با تساوی یک - یک مقابل زیر دریایی‌ها پشت سر گذاشتند. عملکرد اتلتیکو مادرید در پنج بازی اخیر، ۳ پیروزی و 2 تساوی است. هر چند که بازیکنان اتلتیکو مادرید نتایج شان در لیگ قهرمانان اروپا بر خلاف لالیگا تحسین بر انگیز بوده است و هر 2 دیدار پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و پس از زنبور‌ها در جایگاه دوم گروه خود قرار دارند و اکنون هم به دنبال این هستند تا با شکست حریف در سیگنال آیدونا پارک هم به روند پیروزی خود در لیگ قهرمانان ادامه دهند و هم جای دورتموند را در صدر جدول بگیرند. خبر خوشحال کننده برای سیمئونه این است که با تمام قوا و بدون هیچ مصدوم و محرومی پا به سیگنال آیدوناپارک می‌گذارد.

اتلتیکو مادرید در ۶ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است. ترکیب احتمالی: دروتموند:بورکی، گوریرو، زاگادو، دیالو، پیشچک، ویتسل، دلینی، لارسن، رویس، سانچو و آلکاسر اتلتیکو مادرید:اوبلاک، خوانفران، خیمنز، گودین، هرناندز، کوریا، هرناندز، نیگوئز، کوکه، کاستا و گریزمان کلوب بروژ- موناکو

یاران کاوه رضایی که هم اکنون در گروه صفر امتیازی هستند  در بازی خانگی مقابل موناکو نگون بخت به دنبال کسب سه امتیاز هستند. خبر خوشحال کننده برای بروژ  و ایوان لکو این است که  کاوه رضایی، ملی‌پوش  ایرانی کشورمان پس از  2 بازی غیبت در لیگ قهرمانان به دلیل مصدومیت احتمالا در این بازی شرایط بازی کردن را پیدا خواهد کرد. سه شکست، یک تساوی و یک برد ثمره کار بروژ در این پنج هفته اخیر بوده است و این موضوع نشان می دهد در فرم خوبی قرار ندارند و برای رهایی از این وضعیت تنها باید پیروز شوند تا هم به وضعیت شان در جدول سر سامان دهند و هم شانس شان را برای صعود به لیگ اروپا افزایش دهند. یل ووسن تنها غایب بروژ در این دیدار است.

در سوی مقابل، موناکو مانند بروژ از حال روز چندان مساعدی برخوردار نیست با آمدن هانری هم نتوانسته روزهای آفتابی را پشت سر بگذارد هر پنج دیدار قبلی خود را با شکست به اتمام رسانده در شرایط وخیمی قرار دارد. خود هانری هم به خوبی به این مسئله واقف است که هر نتیجه ای غیر از پیروزی منجر به این خواهد شد تا در ادامه راه با مشکل مواجه شود به سرنوشت یاردیم دچار شود خیلی زود از نیمکت مربیگری این تیم متمول فرانسوی اخراج شود.کوین دورام و پیترو پلگری غایبان هستند. حضور دیگو بنالیو، رادامل فالکائو، رونائل پیر گابریل، رونی لوپز و ویلم ژیبلس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

این دیدار نخستین بازی تاریخ این دو تیم محسوب می شود.

کلوب بروژ در 11 بازی از 12 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست خورده است. موناکو در 6 بازی از 7 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست خورده است. در 6 بازی از 7 بازی قبلی موناکو در لیگ قهرمانان بیش از 2.5 گل زده شده است. موناکو در 6 بازی از 7 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل 2 گل خورده است. بارسلونا - اینترمیلان

تیم تقریبا بحران زده والورده در حالی به مصاف اینتر می‌رود که شرایط چندان خوبی را پیش روی خود نمی‌بینند. شاگردان ارنستو در این چند هفته اخیر با افت محسوسی مواجه شده اند، اما به لطف لغزش‌های متوالی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید و با پیروزی هفته گذشته مقابل سویا کماکان صدرنشین هستند. کسب 2 پیروزی در پنج دیدار اخیر بدون شک برای تیم پر ستاره بارسا نمی‌تواند نتیجه قابل قبولی برای مسئولان و هواداران پر طرفدار این تیم تلقی شود هر چند که در گروه خود صدرنشین هستند و در دیدار امشب هم تمام هدف شان در وهله نخست پیروزی بر تیم سخت کوش آبی‌های شهر میلان است تا بتوانند با ۹ امتیاز یکه تاز گروه خود شوند. تنها خبر ناگوار برای والورده این است که مسی را به دلیل مصدومیتی که در جریان دیدار روز شنبه برابر سویا از ناحیه دست برایش بوجود آمد را در اختیار ندارد و مجبور است به جای کاپیتان تیمش از عثمان دمبله که این روز‌ها به نیمکت دوخته شده استفاده کند. ضمنا بعد از مصدومیت غافلگیر کننده مسی، وظیفه گلزنی بر عهده سوارزی است که در این فصل تنها چهار بار گلزنی کرده و باید ارزش‌های خود را در نبود مسی رو کند تا غیبت این فوق ستاره چندان به چشم نیاید.ز طرف دیگر این بازی بدون شک یادآور جدال رفت و برگشت تاریخی فصل 2010-2009 لیگ قهرمانان است جایی که اینتر آقای خاص با رقم زدن سه‌گانه تاریخی‌ اولین ناکامی بزرگ بارسلونای دردوران پپ گواردیولا را رقم زد. لیونل مسی، ساموئل اومتیتی و توماسفرمایلن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند.

شاگردان اسپالتی با ۱۹ امتیاز پس از تیم‌های یوونتوس و ناپولی در رتبه سوم سری آ. قرار دارند، هر پنج دیدار قبلی خود را هم با پیروزی تمام کرده اند که آخرین آن مربوط به یپروزی در دربی روز یکشنبه دلامادونینا می‌شود که با گل لحظات پایانی ایکاردی توانستند تیر خلاص را بر پیکره شاگردان گتوسو وارد کنند به پیروزی حیثیتی در نبرد درون شهری برسند و قطعأ این مسئله به آن‌ها کمک قابل توجهی می‌کند تا با انگیزه‌ای مضاعف و در بهترین شرایط ممکن پا به کمپ نو بگذارند تا هم جای بارسا در صدر را بگیرند و هم با امید بیشتری به پیشتازی شان در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دهند. آخرین قهرمانی نراتزوری در لیگ قهرمانان مربوط به سال ۲۰۱۰ می‌شود که با هدایت آقای خاص توانستند طعم قهرمانی را بچشند و اکنون هم با هدایت لوچیانو می‌خواهند یاد آن روز‌ها را دوباره تداعی کنند پس از هشت فصل دوباره جام قهرمانی را لمس کنند. راجا ناینگولان، دالبرت، روبرتو گالیاردینی، ژوآئو ماریو غایبان قطعی اینتر هستند. حضور مارسلو بروزویچ و ایوان پریشیچ هم فعلا مشخص نیست.

اینتر میلان در ۳ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان در نیمه اول مساوی کرده و در پایان بازی پیروز شده است. بارسلونا در ۴ بازی قبلی خانگی خود مقابل اینتر میلان موفق به کلین شیت شده است. در ۵ بازی قبلی بارسلونا در لیگ قهرمانان بیش از ۲.۵ گل زده شده است. بارسلونا در ۴ بازی قبلی خانگی خود مقابل اینتر میلان پیروز شده است. اینتر میلان در ۳ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است. بارسلونا در ۱۲ بازی از ۱۳ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان شکست نخورده است. در ۳ بازی قبلی اینتر میلان در لیگ قهرمانان بیش از ۲.۵ گل زده شده است. اینتر میلان در ۳ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل زده است. ترکیب احتمالی: بارسلونا:تراشتگن، آلبا، لنگلت، پیکه، روبرتو، راکیتیچ، آرتور، کوتینیو، سوارز، دمبله و بوسکتس اینتر:هندانوویچ، ورسالیکو، دفری، آساموا، اشکرینیار، وسینو، بروزوویچ، بالده، والرو، کاندروا و ایکاردی پاری سن ژرمن - ناپولی

تیم پاری سن ژرمن توانسته با حضور ستاره‌هایی مثل نیمار، امباپه، کاوانی، دی ماریا، وراتی، بوفون و .... خودش را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در اروپا معرفی کند و حالا با توماس توخل، سرمربی جدید خود رکورد جدیدی در کسب پیروزی در لیگ فرانسه به جا گذاشته اند و صدرنشین بلامنازع لیگ فرانسه هستند با توجه به در اختیار داشتن ستاره های فراوان قهرمانی شان در لیگ فرانسه دور از ذهن نیست، اما قضیه در لیگ قهرمانان اروپا برای آن‌ها متفاوت است چرا که از 2 بازی یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه ثبت کرده اند و شکست مقابل لیورپول تنها شکست آن‌ها تا بدین جای فصل به حساب می‌آید و پس از ناپولی و هم امتیاز با سرخ پوشان بندر لیورپول و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه دوم هستند و برای نگه داشتن امیدهایشان برای صعود از این مرحله چاره‌ای جزء برد مقابل شاگردان آنجلوتی ندارند، زیرا کوچک‌ترین لغزشی از سوی شاگردان توخل ممکن است منجر به این شود که هم مانند چند فصل اخیر با وجود هزینه‌های هنگفتی که ازسوی ناصر الخلیفی مالک متمول قطری برای جذب بازیکنان صورت می‌گیرد وداعی تلخ گونه با این مسابقات داشته باشند و هم رده دوم را هم از دست بدهند ۲ دستی تقدیم لک لک‌ها کنند. لوین کورزاوا، دنی آلوز و کالین داگبا غایب هستند. حضور خسه هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

شاگردان آنجلوتی در سری آ. ایتالیا هم پس از یوونتوس و بالاتر از اینتر دوم هستند با نمایش‌های فوق العاده شان در لیگ ایتالیا توانسته اند توجهات را به خود جلب کنند. در پنج بازی اخیرشان به چهار پیروزی دست یافته اند و از آمادگی بسیار بالایی برای پیروزی بر پاری سن ژرمن برخورداراند و حالا هواداران منتظر هستند که در دیدار امشب هم جشن پیروزی در پارک دو پرنس مقابل میلیارد‌های پاریسی برگزار کنند در هر صورت پیروزی به این تیم کمک می‌کند تا صدر جدول را حفظ کند، شکست هم باعث می‌شود با 2 پله نزول به رده سوم سقود کند و آرزوهایشان برای حضور در مراحل بالاتر از بین برود. همچنین رویارویی کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی با تیم سابقش نیز می تواند یکی ازنکات جالب توجه این دیدار باشد .ولد کریکیس و سیمونه وردی حضور ندارند. لورنزو اینسینیه، امین یونس، الکس مرت و فوزی غلام هم با وجود بازگشت به تمرینات به نظر آنجلوتی بستگی دارد.

در یک دیدار اخیر ۲ تیم تیم پاری سن ژرمن در یک بازی دوستانه توانست به پیروزی ۲ بر یک برسد و اکنون هم می‌خواهد برای بار دوم طعم پیروزی را حس کند.

 در ۱۷ بازی قبلی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان بیش از ۲.۵ گل زده شده است. ترکیب احتمالی: پاری سن ژرمن: آرئولا، برنات، کیمپمبه، سیلوا، مونیه، دی ماریا، وراتی، ربیوت، نیمار، امباپه و کاوانی ناپولی:اوسپینا، هیساچ، آلبیول، کولیبالی، روی، همشیک، زیلینسکی، آلان، کایخون، اینسینیه و میلیک

برنامه سایر دیدارها به شرح زیر است:

گروه B

پی‌اس‌وی آیندهوون - تاتنهام، 20:25

گروه C

لیورپول - ستاره سرخ

گروه D

گالاتاسرای - شالکه

لوکوموتیو مسکو – پورتو

پیش بازی هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارسلونا - اینترمیلان؛ ۹۰ دقیقه هیجان بدون مسی/ پاری‌سن‌ژرمن-ناپولی؛ کمین میلیاردر‌ها در پاریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..