تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیفا، ستاره‌های استقلال را به رسمیت نمی‌شناسد؟

۷۸۸۴۲۸

۵۴۵ بازدید

توییت تازه صفحه رسمی فیفا به محل مناقشه تازه‌ای برای هواداران سرخابی تبدیل شده است.

خبرورزشی: برد پرسپولیس مقابل السد و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، شادی و غرور کم‌نظیری به هواداران قرمز هدیه داد. آن‌ها که برای نخستین بار در چنین مرحله‌ای از این رقابت‌ها قرار گرفتند، حین ابراز خوشحالی در فضای مجازی از طعنه به هواداران رقیب سنتی غافل نشدند.

اما توییت تبریک صفحه رسمی فیفا، که طبق روال ثابت خود چنین خبرهایی را با جملات خاص و ادبیات شورانگیز گزارش می‌کند، هواداران سرمست قرمز را وارد فاز تازه‌ای از کری‌خوانی کرد: استقلال حتی به فینال نرسیده چه برسه به قهرمانی و ستاره!

ماجرا ازین قرار است که فیفا در صفحه رسمی خود نوشته: یک شب تاریخی برای پرسپولیس ایران؛ سه‌شنبه شبی که با نتیجه مجموع ۲-۱ مقابل السد پیروز شدند تا اولین فینال لیگ قهرمانان خود را تجربه کنند. آن‌ها سومین باشگاه ایرانی هستند که به فینال مهمترین رقابت باشگاهی آسیا رسیده‌اند.

فیفا، ستاره‌های استقلال را به رسمیت نمی‌شناسد؟

پرسپولیسی‌ها معتقدند منظور توییت از سومین باشگاه، پرسپولیسی است که بعد از سپاهان و ذوب‌آهن به این مرحله رسیده؛ آن‌ها می‌گویند این یعنی فیفا در حافظه خود استقلال را جزو فینالیست‌ها نمی‌بیند!

هرچند هواداران آبی معتقدند ۴ حضور تیم محبوب‌شان در فینال آسیا و کسب دو عنوان قهرمانی، مربوط به زمانی است که رقابت‌های باشگاهی آسیا نامش «لیگ قهرمانان آسیا» نبود و به همین دلیل فیفا آن را در این توییت به حساب نیاورده است، اما پرسپولیسی‌ها برای این دفاعیه تحلیل خاص خود را دارند و می‌گویند: فیفا در ابتدای توییت خود بر «فینال لیگ قهرمانان/ ACLFinal» تاکید کرده اما در ادامه عبارت «مهمترین رقابت باشگاهی آسیا/ Asia's top club competition» را به کار برده که اگر ادعای استقلالی‌ها درست بود باید ترکیب Asian Champions League یا مخفف آن ACL را استفاده می‌کرد و این نشان می‌دهد رقابت‌های پیشین که به «جام باشگاه‌های آسیا» شناخته می‌شد، از نظر فیفا در رده مهمترین رقابت‌های باشگاهی قرار نمی‌گیرد!

تحلیل شما چیست؟ فیفا کلمات این توییت را این‌قدر دقیق کنار هم گذاشته؟ یا هواداران پرسپولیس قلم خاص و حال‌وهوای توییت فیفا را مصادره به مطلوب کرده‌اند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیفا، ستاره‌های استقلال را به رسمیت نمی‌شناسد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..