تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داروی نانویی جدید که به کمک نوزادان و کودکان می‌آید

داروی نانویی جدید که به کمک نوزادان و کودکان می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید داروهای جدید بر پایه نانو فناوری برای درمان سوختگی کودکان شده است.

این داروی جدید که بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای کودکان ساخته شده است ضد التهاب، ضد میکروب و دور کننده حشرات است؛ همچنین از سوختگی پای نوزادان ، التهابات، تحریک های پوستی ناشی از عرق سوز شدن و یا گزش حشرات جلوگیری می کند.

این داروی جدید که به کمک فناوری نانو ساخته شده است اجازه رشد هیچگونه میکروب و یا قارچی را نمی‌دهد و همچنین با مهار  تمام باکتری های موجود از التهابات و تحریکات ناشی از ادرار بر پوست نوزادان جلوگیری می‌کند و مانع سوختگی پای آنها می‌شود.

داروی گیاهی برای درمان بیماری کودکان

همچنین به دلیل آنکه نوزادان و یا کودکان در سن پایین پوستی حساس دارند نباید از داروهای شیمیایی برای رفع سوختگی پای آنها و درمان محل گزش حشرات استفاده کرد اما این داروی جدید به دلیل آن که به کمک فناوری نانو و با بهره گیری از داروهای گیاهی ساخته شده است می تواند در عین حالی که هیچ گونه عوارضی ندارد به روند درمان بیماری کودکان کمک بسیاری کند.

این داروی جدید برای درمان سریع کودکان و نوزادان و جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست آنها و با بهره گیری از فناوری نانو ساخته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داروی نانویی جدید که به کمک نوزادان و کودکان می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..