تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات کلیدی و تصاویر زنده آنر Magic 2 در فضای مجازی فاش شد

مشخصات کلیدی و تصاویر زنده آنر Magic 2 در فضای مجازی فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جرج ژائو، رئیس کمپانی آنر در نمایشگاه IFA 2018 گوشی جدید این شرکت، Magic 2 را با مکانیزم کشویی دوربین آن تبلیغ کرد. این برند تحت لیسانس هوآوی این گوشی را به TENAA ارائه داد و گواهینامه آن را دریافت کرد که مشخصات Magic 2 به همین طریق فاش شد اما هیچ تصویری از آن دیده نشده بود. خوشبختانه، به تازگی تصاویری زنده از Magic 2 در صفحه شخصی Weibo زانیلیا ژائو، بازیگر مشهور چینی دیده شد. به او یک دستگاه Honor Magic 2 با رنگ قرمز مسحور کننده داده شده و حالا میپا هم با دیدن این تصاویر می‌توانیم بدانیم که این گوشی چه طراحی ظاهری دارد.

این دستگاه هوشمند جدید دارای چیپست پردازنده Kirin 980 خواهد بود که سرعت پردازش آن تا 2.6 گیگاهرتز خواهد رسید. این پردازنده با رم 8 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی همراه خواهد بود. صفحه نمایش Magic 2 به اندازه 6.4 اینچ و از جنس AMOLED با وضوح تصویر +FHD خواهد بود. نسبت صفحه به بدنه این گوشی 100 درصد اعلام شده است. تمام صفحه نمایش به پایین باید کشیده شود تا دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی این گوشی بیرون بیاید و کنار لنز دوربین دو لنز TOF برای تشخیص چهره سه بعدی و به منظور گشایش قفل دستگاه در نظر گرفته شده است. از آنجایی که سنسور اثر انگشت در هیچ جایی از بدنه دیده نمی‌شود، احتمال دارد که این سنسور زیر صفحه نمایش جای گرفته باشد.

پنل پشتی آنر Magic 2 نشان می‌دهد که کمپانی سازنده آن در نظر دارد این گوشی را با دوربین اصلی سه‌گانه آماده و روانه بازار کند. سنسور دوگانه آن دارای قدرت‌های 16 و 24 مگاپیکسل خواهند بود و سومین دوربین هم 16 مگاپیکسل قدرت خواهد داشت. پیکربندی این دوربین‌ها از گوشی هوآوی P20 Pro با سه دوربین به صورت افقی قرض گرفته شده است. احتمالا این دوربین‌ها اهداف دوربین‌های P20 Pro را هم دنبال کنند یعنی در Magic 2 یک سنسور عادی، یک دوربین B/W و یک لنز تله‌فوتو خواهیم دید.

تصاویر و پست‌های زانیلیا ژائو نشان می‌دهد که آنر قصد دارد در مراسم رونمایی پرچمدار خود، از دستیار صوتی هوش مصنوعی خود به نام Yoyo رونمایی کند. بر اساس ادعای این بازیگر چینی، دستیار صوتی آنر حتی می‌تواند به سؤالات بی‌اهمیت هم پاسخ دهد سؤالی مانند «چه کسی زیباتر است - من یا تو؟»

این گوشی قرار است با رابط کاربری EMUI 9.0 هوآوی مبتنی بر اندروید Pie روانه بازار شود و از GPS دو بانده پشتیبانی خواهد کرد. Magic 2 دارای یک باتری با ظرفیت 3400 میلی‌آمپر ساعت مجهز به شارژر 40 واتی خواهد بود. این اطلاعات در سپتامبر لو رفته بود که در نهایت، هفته گذشته با Mate 20 Pro هوآوی معرفی شد. آخرین اطلاعات ناشناس هم در مراسم رسمی این شرکت معرفی خواهند شد که برای 31 اکتبر (9 آبان) برنامه‌ریزی شده است.

گفتنی است، زمانی که وارد سایت این کمپانی چینی بشوید، یک پوستر تبلیغاتی این شرکت از آنر Magic 2 نمایان می‌شود که تاریخ رونمایی رسمی آن یعنی 31 اکتبر (نهم آبان) را نشان می‌دهد. این رونمایی یکی از مورد انتظارترین رونمایی‌های امسال بوده است چرا که در خبرهای فاش شده از آن گفته شده این گوشی با فناوری شارژ فوق سریع Magic، صفحه نمایش بدون حاشیه و چند قابلیت هوش مصنوعی و از همه مهم‌تر دوربین سلفی بیرون جهنده معرفی خواهد شد. در ادامه پوستر Honor Magic 2 را مشاهده کنید.

مشخصات کلیدی و تصاویر زنده آنر Magic 2 در فضای مجازی فاش شد

مشخصات کلیدی و تصاویر زنده آنر Magic 2 در فضای مجازی فاش شد

مشخصات کلیدی و تصاویر زنده آنر Magic 2 در فضای مجازی فاش شد

بیشتر بخوانید:  ۹ آبان، تاریخ رونمایی رسمی گوشی جدید آنر +عکس

انتهای پیام/

بالاخره مشخصات اصلی Honor Magic 2 در فضای مجازی لو رفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات کلیدی و تصاویر زنده آنر Magic 2 در فضای مجازی فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..