تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست بازماندگان حمله‌های اتمی ژاپن از ترامپ

۷۸۸۴۰۳

۵۹۹ بازدید

بازماندگان حمله‌های هسته‌ای به ژاپن، باقی‌ماندن آمریکا در پیمان هسته‌ای با روسیه را خواستار شدند.

خبرگزاری ایلنا: بازماندگان حمله‌های اتمی به ژاپن از «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا خواستند از تصمیم خود مبنی بر خارج شدن از پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌برد بازگردد.

ترامپ روز شنبه گفت که تصمیم دارد از پیمان هسته‌ای با روسیه خارج شود و مدعی شد این تصمیم را به دلیل نقض این پیمان توسط مسکو، اخذ کرده است.

حمله‌های اتمی به ژاپن در سال ۱۹۴۵ دست‌کم ۱۲۹ هزار کشته برجای گذاشته و هزاران نفر را نابینا کرده و به صد‌ها هزار تن دیگر آسیب‌های جبران ناپذیری وارد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست بازماندگان حمله‌های اتمی ژاپن از ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..