تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل دوچرخه‌های معمولی به برقی با Rubbee X +فیلم

تبدیل دوچرخه‌های معمولی به برقی با Rubbee X +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزش‌هایی است که می‌توان از آن به عنوان روشی برای جا به جایی در شهر نیز استفاده کرد. اما بعضی وقت‌ها رکاب زدن در فواصل طولانی برای ما خسته کننده می‌شود. دوچرخه‌های برقی برای همین کار ساخته شده اند.

از رکاب زدن در فواصل طولانی خسته شده اید؟ یا پول کافی برای خرید یک دوچرخه برقی را ندارید. این دستگاه مطمئنا یاری رسان شما خواهد بود.

برای وصل کردن این کیت الکتریکی به دوچرخه تنها چند ثانیه زمان لازم است. این دستگاه هر مدل دوچرخه دستی را به یک دوچرخه برقی تبدیل می‌کند. تنها کاری که برای تبدیل دوچرخه معمولی خود به یک مدل برقی باید انجام دهید این است که این قطعه را به زیر زین خود متصل کنید. پس از آن دوچرخه شما آماده است.

نام این دستگاه Rubbee X است. هنگامی شما شروع به پدال زدن می‌کنید این دستگاه نیز شروع به کار می‌کند. و درست همان زمانی که شما پدال زدن را متوقف می‌کنید این دستگاه نیز از کار می‌ایستد. اگر هم روزی دلتان برای دوچرخه معمولی خود تنگ شد به راحتی می‌توانید این قطعه را از پشت آن جدا کنید. دوباره دوچرخه معمولی خود را بدون هیچ مشکلی برانید.

بیشترین سرعت Rubbee X بیست مایل بر ساعت است. این سرعت می‌تواند برای 30 مایل روی دوچرخه شما باقی بماند البته به باطری که از آن استفاده می‌کنید و سیستم آن نیز مربوط است. شما در این دستگاه سه باطری نیز می‌توانید جای دهید و با این‌ کار مدت زمان استفاده از آن را افزایش دهید.

امنیت برای دوچرخه سواران یک امر بسیار مهم و حیاتی است به خصوص زمانی که در حال دوچرخه سواری در شب هستند. Rubbee X داری 14 لامپ LED است. این لامپ‌ها حتی زمانی که ترمز می‌کنید یا قصد دور زدن دارید، چشمک می‌زنند. در حال حاضر این دستگاه جذاب در کیک استارتر جزو پیشنهادات با قیمت حدود 350 دلار قرار دارد. در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: سرعت Venom F5 به 311 مایل بر ساعت خواهد رسید + تصاویر

انتهای پیام/

تبدیل دوچرخه معمولی به دوچرخه برقی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل دوچرخه‌های معمولی به برقی با Rubbee X +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..