تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴ موکب خدمات‌رسانی به زائران حسینی در اردبیل و عراق برپا شد

ساعت: 19:37 منتشر شده در مورخ: 1397/08/01 شناسه خبر: 1421680

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: با هدف خدمات‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین ۵۰ خادم موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، اسفندیار هوشیار عصر امروز در مراسم اعزام خادمان موکب اربعینی حسینی به کربلای معلی در اردبیل اظهار داشت: با هدف خدمات‌رسانی به زائران پیاده‌روی اربعین 50 خادم موکب اربعین‌حسینی اردبیل به کربلای معلی اعزام شدند.

وی از برپایی 4 موکب خدمات‌رسانی به زائران حسینی در اردبیل و عراق خبر داد و گفت: با تلاش‌های انجام یافته هم‌اکنون هیچ مشکلی از بابت خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی داریم و برنامه‌های انجام یافته به بهترین شکل ممکن انجام یافته است که امیدواریم در این زمینه زائران هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: آخرین کاروان اربعین حسینی در قالب خادمان موکب‌ها امروز اعزام شدند تا در موکب‌ها حضور یافته و خدمات‌رسانی مطلوبی به زائران داشته باشند که در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم از پیش انجام یافته است.

هوشیار ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های مردمی و نقش در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه نیز تصریح کرد: در حال حاضر کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی جمع‌آوری شده و خوشبختانه هر سال نسبت به سال قبل شاهد حضور پرشور خیران در این زمینه هستیم.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود امسال همانند سال‌های گذشته و حتی پرشور و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته اجتماع اربعین حسینی برگزار شود و امت اسلامی بار دیگر جواب دندان‌شکنی به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن بدهند و آنان را سر جای خود بنشانند.

 

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴ موکب خدمات‌رسانی به زائران حسینی در اردبیل و عراق برپا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..