تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گازگرفتگی دانش‌آموزان در بستان‌آباد

۷۸۸۳۹۰

۲۱۴ بازدید

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی ومدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرستان بستان آباد، ۱۴ نفر از دانش آموزان را روانه بیمارستان کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی ومدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرستان بستان آباد، ۱۴ نفر از دانش آموزان را روانه بیمارستان کرد.

فرزاد رحمانی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال گازگرفتگی ۱۴ تن از دانش آموزان در بستان آباد، مراتب به اورژانس اطلاع داده و تیم‌های اورژانس روانه محل شدند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان مسموم‌ شده تحت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند و پس از چند ساعت درمان تکمیلی از بیمارستان مرخص شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گازگرفتگی دانش‌آموزان در بستان‌آباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..