تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور بیش از ۲۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد در مراسم اربعین

حضور بیش از ۲۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اربعینبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا نصیری مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در پانزدهمین جلسه شورای فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، گفت : دانشگاه ها مرکز تحولات بوده و مقام معظم رهبری و امام (ره) بر این نکته تاکید دارند و داشتند. دانشگاه محل کارسازی و نیروسازی در حوزه های مختلف برای جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی از مجرب ترین و قوی ترین مدیران بهره مند خواهیم بود، افزود: سعی کردیم قوی‌ترین و بهترین اساتید را شناسایی کنیم تا مسئولیت فرهنگی واحدهای دانشگاهی را بر عهده بگیرند.

نصیری با بیان اینکه بالغ بر 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اربعین امسال شرکت می کنند، اظهار داشت: امسال یک میلیون تومان با بازپرداخت 20 ماهه به متقاضیان وام پرداخت می شود و تمام امکانات واحدهای دانشگاهی از جمله خوابگاه ها در اختیار دانشجویان است.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هر واحد دانشگاهی باید یک مسجد داشته باشد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 150 مسجد استاندارد و درجه یک در واحدهای خود دارد که در این راستا باید یکی از راهبرد های اساسی ، موضوع نماز و اهل بیت (ع) باشد.

دیدار با خانواده نخستین شهید مدافع حرم استان گیلان

نصیری به همراه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با خانواده امیررضا علیزاده شهید مدافع حرم دیدار و گفت وگو کردند.

وی در این دیدار با بیان اینکه به برکت خون شهدای مدافع حرم، همچنان محور مقاومت پابرجاست، گفت: از روی احساس قلبی برای بهره وری از نورانیت خانواده شهدا به خدمت شما رسیدیم، شما شفیع و شهید بزرگی دارید و برای همه ما دعا فرمایید.

نصیری با تقدیر از پدر شهید علیزاده اظهار داشت: باعث افتخار است که یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را زنده بداریم و همه باید قدردان این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور بیش از ۲۰ هزار دانشجوی دانشگاه آزاد در مراسم اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..