تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهتزاز پرچم ایران توسط پرسپولیسی‌ها

۷۸۸۳۶۴

۷۲۳ بازدید

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس بعد از دیدار برابر السد با در دست داشتن پرچم ایران خوشحالی کردند.

ورزش سه: لحظات پایانی دیدار پرسپولیس و السد پُر التهاب و روی سکوهای تماشاگران پُر هیجان دنبال می‌شد و همه منتظر پایان مسابقه بودند که بعد از به صدا درآمدن سوت والنتین کووالنکو ازبکستانی داخل زمین ورزشگاه آزادی هم مثل جایگاه هواداران شد و هر مربی و بازیکنی به یک شکل خوشحالی خود را انجام می‌داد.

افتادن روی زمین بازیکنان به دلیل خستگی و فشار مسابقه، اشک‌های بشار رسن، تشویق ایسلندی تماشاگران به همراه برانکو، تبریک ژاوی به سرخ پوشان، رفتن کریم باقری و سید جلال حسینی به سمت هواداران، فریادهای منشا و شایان مصلح مقابل دوربین‌های تلویزیونی و ... تصاویری بود که در جشن قهرمانی ثبت شد و در کنار آنها پرچم ایران هم توسط طرفداران و بازیکنان پرسپولیس به اهتزاز درآمد.

جدال پرسپولیس و السد که یک دیدار ملی محسوب می‌شد و با تاریخ‌سازی و فینالیست شدن سرخ پوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیان پایان رسید، موجب شد تا تعدادی از بازیکنان پرسپولیس مثل محمد انصاری، علی علیپور و سیامک نعمتی پرچم ایران را در ورزشگاه آزادی به اهتزاز درآورده و بعد از آن در کنار سایر اعضای تیم، عکس یادگاری بگیرند.

اهتزاز پرچم ایران توسط پرسپولیسی‌ها

اهتزاز پرچم ایران توسط پرسپولیسی‌ها

اهتزاز پرچم ایران توسط پرسپولیسی‌ها

عکس‌ها از: علیرضا زینلی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهتزاز پرچم ایران توسط پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..