تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس نشان داد در روزگار محدودیت‌های تحمیلی هم می‌توان پیش‌رفت

پرسپولیس نشان داد در روزگار محدودیت‌های تحمیلی هم می‌توان پیش‌رفت


متن پیام بهمن حسین پور، معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

صعود باشکوه و غیرتمندانه تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، موجی از امید، شادی و نشاط به ارمغان آورد. این موفقیت بزرگ که حاصل همدلی مجموعه ورزش کشور اعم از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس، تدبیر کادر فنی خوب و توانمند این تیم، تلاش و غیرت بازیکنان و مهمتر از همه همراهی پرشور هواداران پرسپولیس و فوتبال ایران بود یکبار دیگر ثابت کرد با کنار هم بودن حتی در روزگار محدودیت های تحمیلی بازهم می توان به قله های افتخار دست یافت و پله های پیشرفت و توسعه را طی کرد.

لازم می دانم این صعود پرشکوه را به همه مردم ایران به ویژه مجموعه باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک بگویم و آرزو کنم جام قهرمانی در ورزشگاه آزادی بر فراز دستان ملت ایران قرار گیرد.

بهمن حسین پور

معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس جمهور

6060




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس نشان داد در روزگار محدودیت‌های تحمیلی هم می‌توان پیش‌رفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..