تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهایی پسر جوان از حکم قصاص با پرداخت 800 میلیون تومان به خانواده مقتول

ساعت 24-پسرجوانی که هفت سال قبل درجریان درگیری و نزاع جمعی با شلیک گلوله مرتکب قتل شده بود با جلب رضایت خانواده مقتول از مجازات مرگ نجات یافت.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۰ به‌دنبال درگیری در یکی از خیابان‌های اسلامشهر تهران شروع شد. در این درگیری که با شلیک گلوله همراه بود، پسر جوانی در دم جان باخت.

کارآگاهان جنایی در محل جنایت حضور یافتند و مجید ۲۴ ساله عامل شلیک مرگبار دستگیر شد. وی در نخستین مرحله بازجویی به قتلی که مرتکب شده بود، اعتراف کرد.

این متهم پس از محاکمه در دادگاه کیفری یک استان تهران به اتهام قتل عمد به قصاص محکوم شد و حکم صادر شده توسط قضات دیوان عالی مهر تأیید خورد.

مجید در حالی که خودش را برای انجام قصاص آماده کرده بود سرنوشت برایش طور دیگری رقم خورد و اولیای دم به شرط پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان از حق قصاص خود گذشت کردند.

صبح دیروز این متهم از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری منتقل شد تا از نظر جنبه عمومی محاکمه شود.

این متهم در اظهاراتش به قضات گفت: روز حادثه من و دو دوستم در یک سفره خانه درحال خوردن غذا بودیم که ناگهان یکی از دوستانم به من زنگ زد و گفت: در حال دعوا است و نیاز به کمک دارد، من هم به سراغشان رفتم و با اسلحه‌ای که در اختیارم بود خواستم آن‌ها را بترسانم، اما ناگهان گلوله‌ای به جوانی به نام سینا اصابت کرد و کشته شد.

در پایان محاکمه قضات وارد شور شدند و متهم را از نظر جنبه عمومی به شش سال حبس محکوم کردند.

منبع: روزنامه ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهایی پسر جوان از حکم قصاص با پرداخت 800 میلیون تومان به خانواده مقتول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..