تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قنبرپور: ژاوی هم حضور این همه هوادار را تبریک گفت/ خداوند به بازیکنان توان داد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ایران گفت: ژاوی زمانی که به بیرون از زمین می‌رفت هم پیروزی و هم حضور این همه هوادار را تبریک گفت.

قنبرپور: ژاوی هم حضور این همه هوادار را تبریک گفت/ خداوند توانی به بازیکنان داد تا به فینال صعود کنیمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی قنبرپور سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در یک کلام از خداوند منان سپاسگزارم که مزد صبوری بازیکنان را به آن‌ها داد و دل یک ملت را شاد کرد. همچنین از هواداران تشکر می‌کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم که حضورشان قوت قلبی برای هر تیمی است و بی نظیر بود. حتی ژاوی هم زمانی که به بیرون از زمین می‌رفت هم پیروزی و هم حضور این همه هوادار را تبریک گفت. نمی‌دانم چه بگویم زبانم قاصر است.

او درباره اینکه اشک شوق ریخته است، گفت: حال آدم دگرگون می‌شود و طبیعی است. با آن بضاعت و مشکلات که مستحضر هستید خداوند توانی به بازیکنان داد تا به اینجا بیاییم.

اشک شوق من به خاطر هواداران است

قنبرپور درباره اینکه دوست دارید با نماینده ژاپن یا کره جنوبی بازی کنید، بیان کرد: فرقی نمی‌کند و بازیکنان از مدت‌ها پیش به خود باوری رسیدند و شرایط تیم را درک کردند به خصوص می‌دانند در چه جایگاهی قرار دارند و برای چه کسانی دارند جان فشانی می‌کنند. همچنین هواداران ما حرفی برای گفتن نگذاشتند و اشک شوق من به خاطر این هواداران است که به عنوان عضو کوچکی از خانواده پرسپولیس تشکر می‌کنم و دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

برانکو از لحاظ روحی و فنی تیم را آماده فینال می‌کند

او درباره اینکه تدابیر پرسپولیس برای موفقیت در فینال لیگ قهرمانان آسیا چیست، گفت: مطمئن باشید برانکو با صحبت‌هایی که به عنوان پدر خانواده و کادر فنی از لحاظ فنی و روحی می‌کند باز هم ما سعی می‌کنیم همین بازی را در خانه حریف انجام بدهیم و یک بازی منطقی انجام بدهیم و از حداقل فرصت‌ها استفاده کنیم. در این بازی یک گل خوردیم، اما بازیکنان به خودباوری و شجاعت درونی رسیدند و جبران کردند.

سرپرست پرسپولیس درباره وضعیت طلب برانکو بیان کرد: به طور حتم باشگاه هماهنگ کرده است تا طلب برانکو پرداخت شود. برانکو زحمت کشیده و مدیریت قدردان این زحمات است و زمان پرداخت طلب سرمربی تیم از سوی باشگاه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم گرشاسبی: هواداران ناامید نشدند/ پرسپولیس باقدرت ادامه می‌دهد ایزدیار: قدمم برای پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا خیر بود گرشاسبی: هواداران ناامید نشدند/ پرسپولیس باقدرت ادامه می‌دهد بیرانوند بهترین بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران - السد قطر فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران حقیقت: نگران آسیب دیدگی کتف کامیابی‌نیا نباشید تاج: ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد خسروی: شب فوق العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی تجربه کردم فریرا: بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود کامیابی نیا: تصور صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌کردیم حسینی: دست‌های پشت پرده حرف‌های من را به ناامیدی تعبیر می‌کند خلیل زاده: با هیچ به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قنبرپور: ژاوی هم حضور این همه هوادار را تبریک گفت/ خداوند به بازیکنان توان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..