تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلوغی ورزشگاه کار 4نفر را به بیمارستان کشاند

شلوغی ورزشگاه کار 4نفر را به بیمارستان کشاند

ورزش > لیگ برتر - ورزشگاه آزادی امروز شلوغی وحشتناکی را تجربه کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی پرسپولیس و السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا همه فاکتورهای لازم را برای کشاندن هواداران به ورزشگاه داشت. هوادارانی که از ساعت ها قبل بازی خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند و چند ساعتی مانده به بازی حتی پله های جایگاهها هم پر شده و دیگر جای سوزن انداختن در ورزشگاه نبود.

از ابتدای بازی حتی عادل فردوسی پور بارها بر این نکته تاکید کرد که این شلوغی احتمالا حادثه ساز می شود و ابراز امیدواری کرد که این اتفاق رخ ندهد. اما در هنگام خروج از ورزشگاه 274 هوادار به دلیل ازدحام جمعیت مصدوم شدند که کار 4نفر به مراکز درمانی کشید.

43258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلوغی ورزشگاه کار 4نفر را به بیمارستان کشاند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..