تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلاحیه مهم حرف‌های تاج در توئیتر مازیار ناظمی/مشعل آزادی بعد ۴۴ سال روشن می‌شود!

اصلاحیه مهم حرف‌های تاج در توئیتر مازیار ناظمی/مشعل آزادی بعد ۴۴ سال روشن می‌شود!

ورزش > لیگ برتر - حرف‌های رئیس فدراسیون فوتبال بعد از دیدار پرسپولیس واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس درحالی در مقابل هواداران پرشمارش از سد السد قطر گذشت و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد که پیش از این هم  ای‌اف‌سی ایرادات بسیاری به ورزشگاه آزادی گرفته بود و این تهدید وجود داشت که فینال لیگ قهرمانان در این ورزشگاه برگزار نشود. مهدی تاج هم در صحبت های بعد از بازی از رفع نواقص ورزشگاه آزادی گفت برای اینکه بازی در کشور ثالثی برگزار نشود که این حرف اینگونه برداشت شد که شاید احتمال برگزاری بازی در کشور ثالث بالا باشد. 

مازیار ناظمی روابط عمومی وزارت ورزش اما با این توئیت این برداشت را اشتباه اعلام کرد.

توئیت مازیار ناظمی در واکنش به حرف های مهدی تاج

43258




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلاحیه مهم حرف‌های تاج در توئیتر مازیار ناظمی/مشعل آزادی بعد ۴۴ سال روشن می‌شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..