تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسلامیان:باید سریع‌تر حریف دیگری را جایگزین تیم ملی فوتبال ونزوئلا کنیم

محمود اسلامیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث درخواست فدراسیون فوتبال ونزوئلا از فدراسیون ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی ۲ کشور در محلی خارج از ایران بیان کرد: من از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم و بهتر است محمدرضا ساکت که امور مربوط به بازی‌های تدارکاتی تیم ملی را پیگیری می‌کند درباره صحت این درخواست جواب بدهد. ضمن اینکه اگر به هر دلیلی شرایط برگزاری این بازی فراهم نشود باید هرچه سریع‌تر حریف دیگری را جایگزین ونزوئلا کنیم تا برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا به مشکل نخورد.

او ادامه داد: متاسفانه فدراسیون فوتبال به دلیل بسته بودن راه‌های درآمدزایی اش با مشکلات متعددی مواجه است که این درآمد هیچگاه محقق نمی‌شود، با این وجود مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا حداقل‌ها برای تیم ملی فراهم و دیدار‌های تدارکاتی متناسب با شرایط تیم ملی، حریفانمان در جام ملت‌های آسیا و درخواست‌های کارلوس کی روش هماهنگ شود.

اسلامیان درباره بحث‌هایی که بار دیگر درباره تمدید قرارداد کارلوس کی روش به وجود آمده است، گفت: کی روش با ما قرارداد دارد و شبکه BBC هم با پخش مصاحبه قدیمی او سعی کرد شیطنت کند. با این وجود همانگونه که مهدی تاج اعلام کرد قرارداد کی روش منعقد شده است و او برای موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مشغول برنامه ریزی است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ارزیابی اش از آخرین وضعیت تیم ملی بیان کرد: تیم ملی ایران در شرایط بسیار خوبی قرار گرفته است. تعداد زیادی لژیونر داریم که در کنار بازیکنان باکیفیت لیگ برترمان وضعیت مناسبی را ایحاد کرده اند. از طرفی ثبات در مدیریت نه تنها در فوتبال بلکه در هر حوزه‌ای مزیتی بزرگ است. تیم ملی ما هم اکنون با بهره مندی از مدیریت کارلوس کی روش به ثبات رسیده است. هرچند کارشکنی‌هایی نسبت به این تیم رخ داده است، اما اعتقاد دارم تیم ملی در حال حاضر با هدایت کی روش در بهترین وضعیت ۲ دهه اخیرش قرار دارد. امیدوارم مشکلاتی هم که وجود دارد با کمک دولت حل شود.

او افزود: دولت برای رفع بخشی از مشکلات فعلی فوتبال قول‌هایی داده است و امیدواریم بحث کمک‌های دولت در سازمان برنامه و بودجه هم پیگیری شود تا بتوانیم از فرصتی که تیم ملی برای درخشش در جام ملت‌های آسیا دارد استفاده کنیم.

اسلامیان درباره اظهارات اخیر مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه «فدراسیون فوتبال یک نهاد غیر دولتی است و در صورتی که این وزارتخانه پول قراداد کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی را بپردازد این فدراسیون از سوی فیفا تعلیق می‌شود» گفت: برای مطرح شدن اینگونه مسائل تاسف می‌خورم. پیامبر گرامی اسلام فرمودند: «برای کسب علم تا چین (دورترین نقاط جهان) سفر کنید» بهتر است دوستان به فوتبال جهان نگاه کنند تا متوجه شوند فوتبال به چه شکلی اداره می‌شود. فوتبال ایران ضعیف و فقیر نیست چرا که مردم از آن حمایت می‌کنند، اما این فوتبال هم حقش را می‌خواهد دولت به یاری فوتبال بیاید و این معضل را حل کند. تا چه زمانی قرار است با طرح این گونه مسائل خودمان را فریب بدهیم.

او در پایان اظهار داشت: برخی اظهارات ما را یاد فردی می‌اندازد که در جنگل گم شده بود و زمانی که از او پرسیدند کجا می‌خواهی بروی گفت: نمی‌دانم که به او گفتند از هر سمتی بروی درست است. فوتبال ایران در بدترین وضعیت اقتصادی خودش قرار گرفته است و یا باید راه‌های درآمدزایی اش باز بشود یا اینکه دولت به یاری آن بیاید.

بیشتر بخوانید: تاج: کی روش تا پایان جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی ایران است گاف بزرگ بی بی سی در انتشار مصاحبه کی روش پول قرارداد کی روش از کجا تامین می‌شود؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حریف های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسلامیان:باید سریع‌تر حریف دیگری را جایگزین تیم ملی فوتبال ونزوئلا کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..