تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فریرا: بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود/ هر بازیکنی دوست دارد مقابل این همه هوادار بازی کند

فریرا: بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود/ هر بازیکنی دوست دارد مقابل این همه هوادار بازی کندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسوالدو فریرا سرمربی تیم فوتبال السدقطر پس از تساوی برابر پرسپولیس ایران و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: 2 بازی رفت و برگشت با پرسپولیس داشتیم که در این 2 دیدار بهتر از پرسپولیس بودیم. در بازی رفت با یک پنالتی احمقانه باختیم و امروز بهتر از پرسپولیس بودیم، اما پرسپولیس باید این گونه بازی می‌کرد که بتواند نتیجه بگیرد و تیمی که پیروزی می‌خواست باید مثل السد بازی می‌کرد. به نظرم بهترین بازیکن زمین بیرانوند دروزاه بان پرسپولیس بود و من به بازیکنانم بابت بازی خوبش تبریک می‌گویم. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت در فینال آسیا می‌کنم.

او درباره این‌که استقلال قوی‌تر بود یا پرسپولیس گفت: من درباره مسائل داخلی نظر نمی‌دهم. بازی سختی برای ما در این ورزشگاه بود. ما جنگیدیم، اما تساوی برای ما کافی نبود باید می‌بردیم. بدشانسی این بود که در خانه باختیم و امروز باید ۲ گل می‌زدیم تا پیروز می‌شدیم. تیم ما بهتر بود، اما نتوانستیم مقابل پرسپولیس موفق شویم.

سرمربی السد درباره سرمایه‌گذاری روی هوادار به جای بازیکنان پیر مثل ژاوی و گابی گفت: ما و ایران 2 کشور متفاوت از لحاظ فرهنگی و فوتبالی هستیم. هر بازیکنی دوست دارد مقابل این هواداران بازی کند و انگیزه بازیکنان در حضور این همه هوادار زیاد می‌شود. جو خوبی در ورزشگاه بود. قطر کشور کوچکی است و بازیکن کمی دارد. ما نمی‌توانیم مثل ایران تصمیم بگیریم و هوادار زیادی داشته باشیم. خیلی متاسفم که تیم ما به فینال نرفت، اما پرسپولیس شانس خوبی در فینال دارد.

فریرا درباره عملکرد بیرانوند اظهار کرد: دروازه‌بان پرسپولیس در سطح جهانی بود و ملی‌پوش است و یک جام جهانی را پشت سر گذاشته است. ما نمی‌توانیم ۱۰ بازیکن در دروازه بگذاریم و از بهترین دروازه‌بان خودمان استفاده کردیم. مهاجمان ما کار خود را انجام دادند، اما دروازه بان پرسپولیس دروازه تیمش را بار‌ها در این 2 بازی نجات داد. مهاجمان ما بیشتر از این باید خوب کار می‌کردند، اما متاسفانه نتوانستند خوب بازی کنند.

او در پایان خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این دیدار حاضر بودم و چنین هوادارانی را دیدم. زیبا است که هواداران به بازیکنان روحیه می‌دهند کاش ما هم چنین هوادارانی را در قطر داشتیم که این گونه به بازیکنانمان انگیزه می‌دادند. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم گرشاسبی: هواداران ناامید نشدند/ پرسپولیس باقدرت ادامه می‌دهد ایزدیار: قدمم برای پرسپولیس ایران در لیگ قهرمانان آسیا خیر بود گرشاسبی: هواداران ناامید نشدند/ پرسپولیس باقدرت ادامه می‌دهد بیرانوند بهترین بازیکن دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران - السد قطر فیلم جو ورزشگاه آزادی پس از پایان بازی پرسپولیس و السد تبریک کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس ایران حقیقت: نگران آسیب دیدگی کتف کامیابی‌نیا نباشید تاج: ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد خسروی: شب فوق العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی تجربه کردم

انتهای پیام/

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فریرا: بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود/ هر بازیکنی دوست دارد مقابل این همه هوادار بازی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..