تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی از فعالیت‌های مشکوک درون کنسولگری عربستان در استانبول!

ویدئویی مرموز از افرادی مشکوک درون کنسولگری عربستان در استانبول!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی «A News» ترکیه ویدئویی مرموز منتشر کرد که در آن افرادی مشکوک در حال سوزاندن کاغذهایی در آتش هستند. گفتنی است محتوای این کاغذها مشخص نیست اما احتمال می رود مجموعه ای از مدارک مرتبط به جمال خاشقجی روزنامه نگار ناپدید شده سعودی باشد.

بنا بر اعلام یورونیوز اخیرا انتشار ویدئویی دیگر از شخصی به نام مصطفی المدنی از اعضای گروه 15 نفره عربستان در استانبول توجه رسانه ها را به خود جلب کرد، در این فیلم شخص مذکور در حالی که لباس های خاشقجی را به تن دارد از درب پشتی ساختمان کنسولگری خارج می شود.

بیشتر بخوانید:ویدئوی خاطره‌انگیزی که نامزد خاشقجی از همسرش منتشر کرد

در ادامه ویدئوی منتشر شده در شبکه ترکیه ای را مشاهده می کنید که تاریخ ضبط آن به یک روز پس از ناپدید شدن خاشقجی بازمی گردد اما به تازگی منتشر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی از فعالیت‌های مشکوک درون کنسولگری عربستان در استانبول!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..