تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عادل فردوسی‌پور ، کمال کامیابی نیا،مسی و رونالدو!

عادل فردوسی‌پور ، کمال کامیابی نیا،مسی و رونالدو!

ورزش > لیگ برتر - آسیب دیدگی‌های متوالی کمال کامیابی نیا از ناحیه کتف آن هم در این شرایط سخت بی یاری بازیکنان پرسپولیس حسابی چشم قرمزها را ترسانده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در اواسط نیمه اول بازی پرسپولیس و السد وقتی روی یک برخورد عادی ، کمال کامیابی نیا روی زمین افتاد ، عادل فردوسی پور گزارشگر بازی گفت:«راستش دیگر وقتی کمال بغل پا هم می زند نگران این هستیم که ممکن است کتفش در برود.»

کمال در هفته های اخیر چند باری با این مشکل روبرو شده است و این حسابی باعث هراس هواداران پرسپولیس شده است.

عادل در بخشی از گزارشش هم گفت:راستش تازه به نبود ژاوی در ال کلاسیکو عادت کرده بودیم که حالا باید این بازی بزرگ را بدون مسی و رونالدو در هفته آینده تجربه کنیم.»

4141 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عادل فردوسی‌پور ، کمال کامیابی نیا،مسی و رونالدو!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..