تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قنبرپور: ظرفیت ورزشگاه آزادی ۵۰۰ هزار نفر هم بود، هواداران آن را پُر می‌کردند

مصطفی قنبرپور مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ایران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دیدار با السدقطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همانگونه که می‌بینید هواداران حضور چشمگیری در ورزشگاه آزادی دارند و جایی برای فکر کردن به عقب نداریم. این بازی برای ما بسیار حیاتی است و برانکو هم صحبت‌هایی که از لحاظ فنی و روانی لازم است با بازیکنان انجام داده است. امیدوارم پس از سال‌ها که فوتبال ایران در راه رسیدن به قهرمانی جام ملت‌های آسیا و صعود به المپیک ناکام مانده است نماینده خوبی برای کشورمان باشیم و تیم پرقدرت السد را با تمرکز و حوصله شکت دهیم تا پس از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان راه یابیم.

او درباره پرشدن ورزشگاه آزادی در فاصه ۳ ساعت مانده تا شروع این بازی بیان کرد: این شور و هیجان سال‌ها بین هواداران ما وجود داشته است و با توجه به حساسیت بازی انتظاری جز این هم نداشتیم. بی شک اگر ظرفیت ورزشگاه آزادی ۵۰۰ هزار نفر هم بود هواداران این ظرفیت را پر می‌کردند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره روحیه بالای بازیکنان این تیم برای بازی با السد اظهار داشت: بچه هایمان در بازی رفت با وجود بضاعت محدود پرسپولیس در جذب بازیکن، به دلیل همدلی نتیجه خوبی گرفتند، اما این موضوع دلیل نمی‌شود از قدرت حریف غافل شده و دچار غرور کاذب شویم. باید با همدلی و تفکر مناسب در بازی برگشت هم مقابل السد نتیجه لازم را به دست آوریم.

قنبرپور درباره احتمال حضور محسن ربیع خواه و امید عالیشاه در بازی با السد گفت: هر ۲ بازیکن در رختکن حضور دارند، اما بازی کردن آن‌ها به تصمیم برانکو بستگی دارد.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس- السد اظهار داشت: هیچ وقت پیش از شروع بازی پیش بینی نتیجه بازی درست نیست، اما امیدوارم و خواست قلبی ام این است که حضور این تعداد هوادار خوب و فهیم به بازیکنان باغیرت پرسپولیس کمک کند و در پایان این دیدار پیروز بازی باشیم.

بیشتر بخوانید:خبیری: فروش ۲۵۰ هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس- السد صحت ندارد توضیحات نماینده AFC درباره میزبانی پرسپولیسی‌ها در فینال فریرا: راهی جز بردن پرسپولیس نداریم

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قنبرپور: ظرفیت ورزشگاه آزادی ۵۰۰ هزار نفر هم بود، هواداران آن را پُر می‌کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..