تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه معنی‌دار ژاوی به صف پرسپولیسی‌ها

۷۸۸۲۶۴

۶۸۸ بازدید

ستاره اسپانیایی در چهارمین حضور خود در استادیوم آزادی در تکاپوی دستیابی به شرایط صعود برای تیمش است.

ورزش سه: ستاره اسپانیایی در چهارمین حضور خود در استادیوم آزادی در تکاپوی دستیابی به شرایط صعود برای تیمش است.

 السد قطر که پیش از این سابقه حذف مقابل استقلال را در کارنامه دارد، اینبار در شرایطی پا به آزادی گذاشته که جدالی سخت برای صعود به فینال را در تقابل با پرسپولیس پیش رو می‌بیند.

ژاوی و هم‌تیمی‌هایش پیش از این در مرحله گروهی نیز ناکامی بزرگی را تجربه کرده بودند و در کورس برای صدرنشینی در نهایت با شکست در آزادی ناکام ماندند.

نگاه معنی‌دار ژاوی به صف پرسپولیسی‌ها

اکنون اما در شرایطی که خیلی زود گل علیپور در دوحه توسط آنها جبران شده است، ژاوی نمی‌خواهد دست خالی آزادی را ترک کند. نگاه او در مراسم ابتدای بازی به تیمی است که می‌تواند در روزهای پایانی دوران بازیگری او را از هدف بزرگش برای رسیدن به قهرمانی آسیا محروم کند. با این حال جنگ در آزادی همچنان ادامه خواهد داشت و شاگردان برانکو که مصائب بزرگی برای حضور در این مرحله متحمل شده‌اند نمی‌خواهند داستان‌شان اینجا تمام شود.

نیمه اول این دیدار با یک گل به سود السد خاتمه یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه معنی‌دار ژاوی به صف پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..