تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش برانکو به اجازه گرفتن شایان مصلح برای رفتن به کربلا/چگونگی آغاز تایپ در مایکروسافت ورد (Microsoft Word)/حمله دانش آموز با اسلحه به معلم سر کلاس!

واکنش برانکو به اجازه گرفتن شایان مصلح برای رفتن به کربلا/چگونگی آغاز تایپ در مایکروسافت ورد (Microsoft Word)/حمله دانش آموز با اسلحه به معلم سر کلاس!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

واکنش برانکو به اجازه گرفتن شایان مصلح برای رفتن به کربلا+فیلم
بازیکن سرشناس پرسپولیس ماجرای جالبی درباره اجازه گرفتنش از برانکو برای رفتن به کربلا را تعریف کرد.

چگونگی آغاز تایپ در مایکروسافت ورد (Microsoft Word) +آموزش تصویری
آموزش مایکروسافت ورد در چندین قسمت در باشگاه خبرنگاران جوان ارائه شده است؛ در جلسه چهارم با چگونگی آغاز تایپ در مایکروسافت ورد آشنا می‌شوید.

حمله دانش آموز با اسلحه به معلم سر کلاس! +فیلم
حمله دانش آموز با اسلحه به معلمش در فرانسه صحنه‌ای وحشتناک را در کلاس رقم زد.

در راهپیمایی اربعین از کدام سیم‌کارت استفاده کنیم؟ +موشن‌گرافی
لازم و ضروری است که هر زائر پیش از ورود به خاک عراق نکاتی را در خصوص استفاده از سیم‌کارت‌های ایرانی و عراقی بداند.

اظهارات شنیدنی دختر غیر مسلمان که مرید امام حسین (ع) شد +فیلم
صحبت‌های جالب و تاثیرگذار سوفیا، دختر اروپایی تازه مسلمانی را می‌شنوید که از چگونگی پیوستنش به اسلام و عشق به سالار شهیدان می‌گوید.

عذرخواهی ورزشکاری از جنس طلا که مدال برنز به دلش نمی‌نشیند +فیلم
حسن یزدانی کشتی‌گیر مشهور ایرانی به خاطر عدم موفقیت در کسب مدال طلا از مردم عذر خواهی کرد.

ترفند عجیب مرد جوان برای خواستگاری از نامزدش! +فیلم
روش عجیبی که یک مرد جوان برای دادن پیشنهاد ازدواج به نامزدش استفاده کرد خبرساز شد.

ویدئویی که وزیر ارتباطات دیدن آن را برای آگاهی درباره کلاهبرداری از طریق Missed Call توصیه کرد
آذری جهرمی ویدئویی که مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات برای آگاهی‌بخشی عمومی درباره کلاهبرداری از طریق Missed Call تهیه کرده را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت.

کوچ خبرنگاران ضد انقلاب به رسانه فارسی تحت حمایت عربستان
حمایت مالی عربستان از شبکه فارسی ایران اینترنشنال سبب شده است کارمندان مستعفی رسانه‌های ضد انقلاب بی‌درنگ مقصد جدیدی را برای فعالیت‌ رسانه‌ای خود انتخاب کنند.

ویدئویی از فعالیت‌های مشکوک درون کنسولگری عربستان در استانبول!
فیلم ضبط شده کوتاهی از افرادی مشکوک که در حال فعالیت‌های مرموزی درون کنسولگری عربستان در استانبول هستند را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش برانکو به اجازه گرفتن شایان مصلح برای رفتن به کربلا/چگونگی آغاز تایپ در مایکروسافت ورد (Microsoft Word)/حمله دانش آموز با اسلحه به معلم سر کلاس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..