تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش آثار اعضای جاوید فرهنگستان هنر، در نگارخانه خیال

به گزارش  حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به منظور تجلیل و بزرگداشت اعضای جاوید فرهنگستان هنر، نمایشگاهی از آثار منتخب این هنرمندان در نگارخانه خیال بر پا می‌شود و در این نمایشگاه 65 اثر از 11 هنرمند جاوید فرهنگستان هنر به نمایش درمی‌آید.

 حسین لرزاده، علی اکبر صنعتی، محمود جوادی پور، اکبرمختارتجویدی، حسین کلاقیچی گنجینه، باقرآیت الله زاده شیرازی، منصوره حسینی، مرتضی ممیز، علی‌اصغرشعرباف، آیت الله سید مرتضی نجومی و جواد حمیدی از جمله اساتیدی هستند که آثارشان تا 9 آبان ماه در معرض دید  علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

آیین گشایش نمایشگاه «آثار اعضای جاوید فرهنگستان هنر» با حضور اعضای پیوسته و مدیران فرهنگستان هنر چهارشنبه، 2 آبان‌ماه، از ساعت 18  تا 20 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه، به جز روزهای تعطیل، از ساعت 10 تا 18، به نگارخانه خیال مراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش آثار اعضای جاوید فرهنگستان هنر، در نگارخانه خیال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..