تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه 50 هزار تومانی می‌شوند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا مهماندار در مراسم افتتاحیه سامانه‌های ثبت تردد معابر ورودی و خروجی شهر تهران که با حضور محسن پور سیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد اظهار کرد: یکی از آرزوهای ما در راهنمایی و رانندگی راه‌اندازی سامانه‌های مجهز به دوربین‌ در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران بود که خوشبختانه این امر با پیگیری‌های معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران عملیاتی شد.

وی افزود: با اراده‌ای که در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دیده‌ایم نشان می‌دهد که هیچ چیز مانع برنامه‌های پورسیدآقایی نمی‌شود.

سردار مهماندار با اشاره به اینکه فاز دوم کاهش آلودگی هوا از امروز کلید خورده گفت: علیرغم اینکه تمامی معابر ورودی و خروجی شهر تهران به سامانه‌های ثبت تخلف مجهز شده است اما بنا بر تصمیم پلیس و معاونت حمل و نقل و ترافیک اعمال جریمه برای خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند به دو هفته آینده موکول شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمام زیرساخت‌ها برای اجرای فاز دوم کاهش آلودگی هوا فراهم شده و هیچ مانعی برای اجرای فاز دوم وجود ندارد و تصمیمی که برای به عقب افتادن جریمه‌های خودروهای فاقد معاینه فنی گرفته شده است تنها در راستای اطلاع‌رسانی رانندگان و شهروندان و اخذ معاینه فنی از مراکز بوده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس رانندگانی که معاینه فنی نداشته باشند در محدوده معابر وروید و خروجی به مدت دو هفته پیامک ارسالی دریافت می‌کنند و پس از آن در صورتی که معاینه فنی اخذ نکنند روزانه 50 هزار تومان می‌شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه جریمه عدم معاینه فنی در محدوده طرح ترافیک در زوج و فرد همچنان باقیست گفت: خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند در این محدوده‌ها مبلغ 50 هزار تومان جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودروهای فاقد معاینه فنی جریمه 50 هزار تومانی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..