تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقویت نقش بانک مرکزی در مدیریت بازار با افزایش ذخائر داخلی ارز

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی که امروز به همراه برخی مدیران بانک مرکزی به قم سفر کرده است، با آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید و آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین با حضور در دفتر آیت‌الله سیستانی در قم، با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی نماینده این مرجع تقلید در ایران دیدار کرد.

همتی در دیدار آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه تلاش‌های بانک مرکزی در راستای ساماندهی بازار ارز را مورد توجه قرار داد و با اشاره به نگرانی‌های رئیس جمهور برای بهبود وضعیت بازار و معیشت مردم گفت: در راستای رفع مشکلات اقتصادی و ساماندهی بازار ارز تقویت نقش بانک مرکزی در مدیریت بازار با افزایش ذخائر داخلی ارز، کنترل و مسدودسازی سایت ها و شبکه های دلالی و اعلام نرخ ساختگی و دستگیری دلالان و ملتهب کنندگان بازار با همکاری دادستانی کل کشور صورت گرفت که نتایج آن در بازار قابل مشاهده است.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به اقشار کم در آمد تا زمان رفع تنگناهای اقتصادی کشور، بخشی از دستاوردهای جامعه‌المصطفی العالمیه در عرصه‌های جهانی را تشریح کرده و از آمادگی این مجموعه برای جذب کمک بین‌المللی به دولت خبر داد.

وی اعتراف برخی دلالان ارز به ارتباط با خارج از کشور و تلاش ضد انقلاب برای افزایش التهابات در 13 آبان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خوشبختانه آرامش در بازار برقرار شده و تمام مباحثی که در خصوص سود دولت از افزایش نرخ ارز شایعه‌ای بیش نیست و این شرایط جز افزایش هزینه‌های دولت اثر دیگری نداشته است.

دیدار رئیس کل بانک مرکزی با آیت‌الله نوری همدانی نیز بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

همتی همچنین با حضرات آیات علوی گرگانی، مکارم شیرازی و جوادی آملی نیز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/ت

دیدار رئیس بانک مرکزی با حضرات آیات نوری همدانی و اعرافی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقویت نقش بانک مرکزی در مدیریت بازار با افزایش ذخائر داخلی ارز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..